تسهیلات و خدمات ویژه برای زائران در مسیر اربعین با حمایت صنعت آب و برق خوزستان

نماينده وزارت نيرو در امور اربعين با حضور در شركت توزيع نيروي برق اهواز از روند و نحوه خدمت رساني مطلوب به زائرين عتبات عاليات مطلع شده و از پايانه مرزي بازديد كرد.

به گزارش برقآب، نماینده وزارت نیرو در امور اربعین با حضور در شرکت توزیع نیروی برق اهواز از روند و نحوه خدمت رسانی مطلوب به زائرین عتبات عالیات مطلع شده و از پایانه مرزی بازدید کرد.

در دیداری که با حضور نماینده وزارت نیرو در امور اربعین برگزار شد، از سوی صنعت آب و برق خوزستان به خاطر کمک در تسهیل برگزاری مراسم اربعین تقدیر شد. این دیدار همچنین به مناسبت تسلیت ایام اربعین حسینی برگزار شد. نماینده وزارت نیرو در اطلاعیه ای اعلام کرد که هر سال وزارت نیرو در بخش آب و برق با استقرار اکیپ ها و تجهیزات و تاسیسات تلاش می کند تا در مسیر رفاه حال و آسایش زائرین عتبات عالیات و اربعین حسینی و مواکب مسیر کمک کند و با توجه به شدت گرمای هوا و مسافت دور زمینه سفر زیارتی مطلوب را برای زائرین فراهم سازد.

در این سفر هدف اصلی نظارت بر اجرای برنامه های وزارت نیرو جهت کمک به آرامش و آسایش زائرین در مراسم اربعین حسینی است. برنامه ریزی های خیلی خوبی در بخش برق و آبرسانی شرب و بهداشتی صورت گرفته است تا سفر زائرین را تسهیل کند. در بخش برق با تامین روشنایی مسیر های عبوری و پارکینگ ها و در بخش آبرسانی شرب و بهداشتی نیز برنامه های مناسبی صورت گرفته و تاسیسات مناسبی فراهم شده است.

در یکی از بخش های دیگر اطلاعیه، اعلام شد که در مرز شلمچه با نصب ۵ دستگاه ترانسفورماتور ۱۵ موکب در آن سوی مرز، امکان ارائه خدمات به زائرین ایرانی فراهم شده است. با توافقاتی که با طرف عراقی انجام شده، امکان ارائه خدمات در فاصله ۵ تا ۱۵ کیلومتر در خاک عراق فراهم شده است.

در ادامه دیدار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از روند خدمات ارائه شده به زائرین اربعین و آمادگی تیم های عملیاتی و همچنین از روند اجرای قرارگاه اربعین وزارت نیرو و خدمات ارائه شده در مرز برای رفاه حال شهروندان گزارش داد.