در دیدار مدیر آبفای شهرستان زهک با شهردار جزینک مطرح شد؛

تسریع در روند اجرای پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب شهر جزینک

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک در دیدار با شهردار شهر جزینک، بر همکاری فی مابین جهت تسریع در روند اجرای پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب در این شهر تأکید کرد.

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ، “غلامحسین لکزائیان‌پور ” بیان کرد: در این دیدار علاوه بر همکاری با شهردار شهر جزینک جهت تسریع در روند اجرای پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب، درخصوص هماهنگی بین شرکت گاز ، شهرداری جزینک و امور آب وفاضلاب شهرستان زهک در جهت انجام لوله‌گذاری و ترمیم معابر عمومی سطح شهر نیز تصمیم گیری شد.

لکزائیان پور، در ادامه تعامل بین امور آب و فاضلاب شهرستان زهک و شهرداری شهر جزینک را مثال زدنی دانست و خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر فی مابین در جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان این شهر شد.

طباطبایی، شهردار جزینک نیز خواستار رفع مشکلات شبکه توزیع آب این شهر قبل از آسفالت معابر شد و بر همکاری همه جانبه شهرداری این شهر با امور آب و فاضلاب در جهت اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده و توسعه شبکه لوله کشی آب در مناطق حاشیه شهر جزینک تأکید کرد.

در پایان بازدید میدانی از برخی نقاط شهر جزینک صورت گرفت و تصمیمات اجرایی در جهت اصلاح و توسعه شبکه در این شهر اتخاذ شد.

 

 

 

افزایش تخصیص اعتبارات با توجه به شرایط سخت تأمین آب در سیستان و بلوچستان

 

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در بازدید مدیرکل دفتر تجهیز منابع و توسعه مشارکت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از طرح‌های آبرسانی در دست اجرا خواستار افزایش تخصیص اعتبارات با توجه به شرایط سخت تأمین آب در استان پهناور سیستان و بلوچستان شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، “میثم نادری” در جریان برنامه بازدید، مدیرکل دفتر تجهیز منابع و توسعه مشارکت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن طرح اضطراری تأمین آب زاهدان و حوزه سیستان، کارگاه حفاری اکتشافی چاه‌های ژرف و چاه نیمه‌های سیستان، ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری آب و فاضلاب استان خواستار افزایش تخصیص اعتبارات ردیف خرید تضمینی آب با نگاه ویژه به ضرورت پایداری پروژه‌های در حال اجرا و بهره‌برداری با توجه به شرایط سخت تامین آب در استان سیستان و بلوچستان شد.

“صابر علیدادی”، مدیرکل دفتر تجهیز منابع و توسعه مشارکت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات جهادی صورت گرفته در راستای اجرای طرح‌های اضطراری تامین آب شهر زاهدان و حوزه سیستان ناشی از عدم تحقق حقابه رودخانه هیرمند، طی بازدید از آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن اضطراری که با هدف ارتقا کیفی آب استحصالی از چاه‌های حفاری شده در منطقه در حال اجرا است، بر ضرورت تسریع در روند تکمیل احداث آب‌شیرین‌کن تاکید کرد.

وی، همچنین در روند بازدید از سایت چاه‌های ژرف ۱ و ۲ و ۳ و کارگاه حفاری چاه‌های توسعه‌ای و اکتشافی جدید در منطقه سیستان بیان داشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تاکید ویژه‌ای بر تدقیق مطالعات منابع آب ژرف دارد و درحال حاضر توسعه پروژه‌های ژرف با نگاه مطالعاتی و اکتشافی و بررسی شرایط فنی و اقتصادی بهره‌بردای از آنها در حال انجام است.

صابر علیدادی در جریان بازید از آخرین وضعیت ذخیره آب چاه نیمه‌ها نیز بیان داشت تمرکز بر تکمیل طرح آبرسانی از تهلاب به زاهدان و همچنین طرح عظیم آبرسانی از دریای عمان به کریدور شرق کشور می‌تواند پایداری تامین آب منطقه و استان سیستان و بلوچستان را در افق میان مدت و بلندت مدت تضمین نماید.

 

افزایش تخصیص اعتبارات با توجه به شرایط سخت تأمین آب در سیستان و بلوچستان

افزایش تخصیص اعتبارات با توجه به شرایط سخت تأمین آب در سیستان و بلوچستان