تسریع در احداث پروژ‌ه‌های فوق توزیع برق در شهرستان رامهرمز

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در راستای رفع موانع و تسریع در اجرا، از روند احداث پست برق شهرک صنعتی مربچه و ترانس سوم پست هرمز بازدید کردند.
به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، علی اسدی مدیرعامل به همراه مدیران این شرکت و ابراهیم متینیان نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و عبدالله خیران‌پور فرماندار شهرستان رامهرمز، از روند احداث پست برق شهرک صنعتی مربچه و عملیات احداث و نصب ترانس سوم پست هرمز در شهرستان رامهرمز بازدید کردند.
این بازدید برای رفع موانع و تسریع در اجرای عملیات خط و پست ۱۳۲ کیلوولت شهرک صنعتی مربچه رامهرمز به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال بوده که اکنون عملیات خاکی آن در مراحل پایانی است و بنا است در گام اول کلیدخانه آن احداث و وارد مدار شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و هیئت همراه همچنین از ساختمان اداری و دیسپاچینگ به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال و مراحل نصب ترانس سوم در پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت هرمز رامهرمز با ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال، بازدید کردند.
ظرفیت این ترانس ۳۰ مگاولت آمپر است و عملیات ساختمانی آن در مراحل پایانی قرار دارد. با وارد مدار شدن این ترانس ظرفیت پست برق هرمز به ۱۳۰ مگاولت آمپر و ظرفیت منصوبه شهرستان رامهرمز به ۳۰۰ مگاولت آمپر می‌رسد.
در این بازدید‌ها بنا شد که عملیات احداث این پروژه‌ها تسریع و در برنامه زمانبندی تعیین شده، وارد مدار شوند.