در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با شهردار زنجان مطرح شد:

تسریع در اجرای پروژه سبزه میدان

در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با شهردار زنجان، طرفین بر تسریع در اجرای پروژه سبزه میدان تاکید کرده و مقرر شد سیستم جمع آوری فاضلاب، اجرای شبکه فاضلاب پیرامون این پروژه و شبکه آبرسانی آن در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر فیروزفر به عنوان شهردار زنجان، خواستار همکاری بیشتر شهرداری با شرکت آب و فاضلاب در راستای اجرای طرح های فاضلاب و اصلاح شبکه آب شهر زنجان شد.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: تسریع در صدور مجوزهای لازم برای احداث شبکه  جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در نقاط مختلف شهر، به ویژه مناطقی که در اولویت شرکت آب و فاضلاب قرار دارد از جمله زمینه های توسعه همکاری ها با شهرداری زنجان است.

وی افزود: فعالیت های شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در هم تنیده بوده و در راستای خدمات رسانی به شهروندان می باشد که از این جهت ضروری است هر دو نهاد همکاری تنگانگ و ویژه داشته باشند.

شهردار زنجان نیز با تقدیر از فعالیت ها و خدمات شرکت آب و فاضلاب استان، بر لزوم همکاری با دستگاه های خدمات رسان تاکید کرده و بیان داشت: شهرداری زنجان برای رفع مشکلات شهروندان، آماده هرگونه همکاری با شرکت آب و فاضلاب می باشد.

علیرضا فیروزفر با اشاره به اجرای  پروژه سبزه میدان گفت: استاندار محترم زنجان، شخصاً پیگیر مراحل اجرای این طرح بوده و شهرداری نیز با تمام توان در صدد تکمیل آن می باشد.

وی اجرای طرح های تامین آب و جمع آوری فاضلاب پروژه سبزه میدان را گام بزرگی در جهت تکمیل این پروژه عنوان کرده و افزود: با تعامل شرکت آب و فاضلاب تکمیل پروژه سبزه میدان سرعت بیشتری خواهد یافت.