در مدارس استان یزد

ترویج فرهنگ مدیریت مصرف

در دیدار مسئولینی از شرکت توزیع نیروی برق با معاون پرورشی و فرهنگی آمورش و پرورش استان یزد، بر گسترش همکاری ها برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق تاکید شد.

در دیدار مسئولینی از شرکت توزیع نیروی برق با معاون پرورشی و فرهنگی آمورش و پرورش استان یزد، بر گسترش همکاری ها برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق تاکید شد.

به گزارش برقآب، به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، سعیده فهیمی ، سرپرست دفتر روابط عمومی در حاشیه دیدار با معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش که وی را معاون منابع انسانی ، دبیر شورای فرهنگی و کارشناس دفتر مدیریت مصرف برق همراهی می کرد ، از تعامل دو جانبه برای گسترش مفاهیم مدیریت مصرف خبر داد و گفت : در سه ماهه پایانی سال گذشته ۳۵ مرکز آموزشی و دبستان در قالب برنامه های هنری با شیوه های مصرف بهینه آشنا شدند.

وی برگزاری تورهای آموزشی بازدید از نیروگاه ها و تاسیسات برق ، همکاری در برگزاری مراسم ویژه اردوگاه های دانش آموزی درون استانی ، استفاده از ظرفیت هنرمندنان مجموعه آموزش و پرورش و افراد مستعد در بخش دانش آموزی برای تولید محتوای و برگزاری سمینارهای آموزشی ویژه اولیا مدرسه را از برنامه های مشترک دو دفتر روابط عمومی و مدیریت مصرف بیان کرد.

این مسئول جلب حداکثری رضایت مدیران و معاونین پرورشی مدارس در اجرای برنامه های هنری مدارس در قالب شعر ، مسابقه و نمایش صحنه را نقطه مثبت و نشانه ای از کار موفق تیمی در سطح شرکت توزیع برق بیان کرد و گفت : از ایده ها ، فعالیت های خلاقانه و نقطه نظرات همه متولیان آموزشی در سطح مدارس برای برگزاری بهتر برنامه ها استقبال خواهیم کرد.

سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : همکاری در نشر مجلات و نشریات دانش آموزی ، دیوار نگاره و تبلیغات محیطی ، اعزام کارشناس برای آموزش مفاهیم مدیریت انرژی و ساخت محتوی رسانه ای و تبلیغی از اقداماتی است که به صورت مشترک با تیم با تجربه از دفتر مدیریت مصرف برق و شورای فرهنگی انجام خواهد گرفت.