در کمترين زمان:

ترمیم شکستگی خط انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه شهید مفتح

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ترميم دو فقره شکستگي در خط انتقال پساب تصفيه خانه فاضلاب  به نيروگاه شهيد مفتح در کمترين زمان ممکن خبر داد.

به گزارش برقآب، فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره شکستگی در خط ۹۰۰ میلی متری انتقال پساب فاضلاب استان همدان به نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی شهید مفتح پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در کمتر از ۴ ساعت با اقدامی جهادی ضمن ترمیم این شکستگی ها ارسال جریان پساب بدون وقفه به نیروگاه شهید مفتح را انجام دادند.

وی افزود: در پی دستور مقام عالی وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به دلیل اهمیت فوق العاده نیروگاه شهید مفتح در تامین برق سراسری، ترمیم خط آسیب دیده در کمترین زمان ممکن توسط پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان صورت پذیرفت.

 

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل اهمیت موضوع مهندس آقازاده، معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب کشور نیز  در همدان حاضر و نظارت بر این عملیات را از نزدیک بر عهده داشت.

 

وی افزود: پس از اتمام این عملیات در معیت معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب کشور در استانداری همدان حاضر و با استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار به عمل آمد.

مدیر عامل آبفای استان همدان افزود: در این جلسه ضمن تشریح موضوع از سوی استاندار همدان از همت و تلاش پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در جهت رفع سریع این شکستگی ها تقدیر و ایشان این موضوع را مصداقی از کار جهادی عنوان داشت.