تدوین نقشه راه و برنامه های عملیاتی توسعه مدیریت ۱۴۰۰

سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات از تصویب و ابلاغ  نقشه ی راه و برنامه های عملیاتی کمیسیون توسعه ی مدیریت شرکت و کمیته های زیر مجموعه در سال ۱۴۰۰برای نخستین بار در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد. ایرج رستمی اظهار کرد: نقشه راه توسعه مدیریت شرکت و برنامه های عملیاتی جهت اجرایی […]

سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات از تصویب و ابلاغ  نقشه ی راه و برنامه های عملیاتی کمیسیون توسعه ی مدیریت شرکت و کمیته های زیر مجموعه در سال ۱۴۰۰برای نخستین بار در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد.

ایرج رستمی اظهار کرد: نقشه راه توسعه مدیریت شرکت و برنامه های عملیاتی جهت اجرایی کردن آن، با راهبری دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات و بر اساس شرح وظایف تعریف شده در دستورالعمل تشکیل کمیسیون توسعه ی مدیریت شرکت و مدنظر قراردادن اهداف واحدها و با توجه به اسناد بالادستی و و با همکارهای واحدهای مربوطه در قالب  ۲۵ راهبرد و ۵۹ برنامه ی عملیاتی تهیه و در جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت مصوب و نهایی شده است.

وی افزود: این برنامه ها در پنج حوزه ی ساختار و فناوری های نوین مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک، امنیت اطلاعات و هوشمند سازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد تهیه و  امید است با راهبری مدیران ارشد و تلاش کارکنان تا پایان سال، محقق شوند.

این مسئول ادامه داد: همچنین بر اساس تصمیم های متخذه دبیران کمیته های  زیر مجموعه کمیسیون توسعه مدیریت موظفند طبق زمان بندی مصوب، جلسات کمیته ها را به صورت منظم برگزار نموده و گزارش آن را به دبیر کمیسیون توسعه مدیریت شرکت ارسال فرمایند.

رستمی اضافه کرد: گزارش های فصلی از وضعیت پیشرفت برنامه های عملیاتی ابلاغی تهیه و مورد بررسی قرار می گیرد تا با پایش این طرح ها، در صورت نیاز اصلاحات لازم در برنامه ها انجام شود.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود شرکت با اجرایی نمودن نقشه ی راه مورد نظر، گام مهمی در اجرایی نمودن سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برداشته و افق روشنی در بهبود بهره وری و پیاده سازی سیستم های نوین مدیریتی و چابک سازی، متناسب سازی ساختار و تشکیلات نظام اداری شرکت ترسیم نماید.