مدیر برق شهرستان سیریک :

تداوم اجرای طرح های تامین و توزیع برق در شهرستان سیریک

نشست هماهنگی وبرنامه ریزی بودجه مدیریت برق شهرستان سیریک استان هرمزگان با حضور مهندس محسن فروتنی مدیر برق این شهرستان و جمعی از کارشناسان برگزار گردید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان ، این نشست با حضور مدیر دفتر برنامه ریزی و جمعی از کارشناسان در محل این امور برگزار شد و طرح و بررسی مشکلات و چگونگی مدیریت بودجه و منابع محور اصلی این نشست بود.
مهندس محسن فروتنی مدیر برق شهرستان سیریک در این نشست راهکارهای تداوم اجرای طرح های تامین و توزیع برق در شهرستان سیریک با مدیریت بودجه و برنامه ریزی دقیق را بررسی و ارزیابی کرد و اظهار داشت : بودجه و اعتبارات به عنوان اهرمی اصلی در برنامه ریزی و مدیریت طرح های توسعه شرکت و سازمان به شمار می آید. شرکت توزیع برق نیز به طور کلی, به دنبال استفاده مطلوب از هزینه های انجام شده و کسب بیشترین بهره وری و تحقق اهداف از پیش تعیین شده با در نظر گرفتن محدودیت منابع مالی و اعتباری است.
مدیر برق شهرستان سیریک با تقدیر از تلاش همه کارکنان و کارشناسان این مدیریت برای پیشبرد طرح های عمران و اقتصادی به رغم محدودیت منابع مالی و اعتباری اضافه کرد : توسعه شبکه های توزیع برق در سطح شهرستان ، نگهداری بهینه از تاسیسات و زیر ساخت ها و افزایش عمر مفید آن و همچنین ارائه خدمات بهینه به مشترکان و مصرف کنندگان برق حتی در شرایط با محدودیت منابع مالی و اعتباری مورد انتظار است.
انتهای پیام