تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت طرح های آبرسانی به آزادشهر، رامیان و گرگان

در بازدید معاون مدیرکل امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح های آبرسانی آب منطقه ای گلستان، اعلام شد مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال جهت پیشبرد پروژه های طرح آبرسانی به آزادشهر و رامیان و ۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح آبرسانی به گرگان اختصاص یافته است. به گزارش روابط عمومی […]

در بازدید معاون مدیرکل امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح های آبرسانی آب منطقه ای گلستان، اعلام شد مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال جهت پیشبرد پروژه های طرح آبرسانی به آزادشهر و رامیان و ۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح آبرسانی به گرگان اختصاص یافته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، با توجه به اهمیت و ماهیت طرح های آبرسانی و  با توجه به خشکسالی پیش رو، می بایست توجه ویژه ای جهت پیشبرد این طرح ها و تامین اعتبار مورد نیاز برای به بهره برداری رساندن پروژه ها بطور اضطراری قرار گیرد که در همین راستا بازدید معاون مدیرکل امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور طی بازدیدی از پروژه انتقال آب از سد نرماب تا تصفیه خانه که در حال اجرا است بازدید به عمل آورد.
وی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به توضیحات ارائه شده مدیران این طرح، شروع عملیات اجرایی مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی و تصفیه خانه می بایست با تامین اعتبار  مناسب و متناسب با ابعاد طرح، هر چه سریعتر آغاز شود.
مهندس سبزی در ادامه از محل مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی آزادشهر و مخزن ۲ هزار مترمکعبی رامیان و چاه در حال حفاری آزادشهر از محل طرح آبرسانی به آزادشهر و رامیان بازدید بعمل آورد.