تحویل تصفیه خانه قدیم قم به آب منطقه ای استان

با حضور مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان فرآیند تحویل تصفیه خانه قدیم و خط انتقال آب از سد ۱۵ خرداد به شرکت آب منطقه ای قم بررسی شد . به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم، در این جلسه که روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ در […]

با حضور مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان فرآیند تحویل تصفیه خانه قدیم و خط انتقال آب از سد ۱۵ خرداد به شرکت آب منطقه ای قم بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم، در این جلسه که روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ در محل تصفیه خانه جدیدآب قم برگزار شد.

علی اصغری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم با اشاره به توافقات صورت گرفته در جلسه مشترک ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ افزود: با توافق طرفین فرآیند واگذاری توسط کارگروهی متشکل از کارشناسان فنی، حراست،مالی و حقوقی دو شرکت بررسی و اقدامات لازم در خصوص تحویل و واگذاری تصفیه خانه قدیم و خط انتقال آب از سد۱۵ خرداد به شرکت آب منطقه ای صورت خواهد گرفت .

اصغری با بیان اینکه کاهش پنجاه درصدی نزولات جوی را در سال آبی جاری شاهد بودیم و طبق پیش بینی ها سال آبی آینده نیز کم بارش خواهد بود گفت: باید برای مصارف آب شرب انتقالی از سد کوچری به قم تا پایان سال جاری با توجه به وضعیت موجود برنامه ای جامع تنظیم گردد.