تحقق شعار سال اولویت اصلی شرکت آب و فاضلاب خوی برای سال ۱۴۰۲ است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اظهار کرد: ارتقا بهره وری در راستای تحقق شعار سال اولویت اصلی شرکت آب و فاضلاب خوی برای سال ۱۴۰۲ است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اظهار کرد: ارتقا بهره وری در راستای تحقق شعار سال اولویت اصلی شرکت آب و فاضلاب خوی برای سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی ، یداله سلطانی بیان کرد: متاسفانه در برخی از روستاها و شهرها آب شرب در بخش های کشاورزی و فضای سبز مصرف می شود که چنین رویکردی تامین آب شرب پایدار را با چالش جدی مواجه می کند.

سلطانی ادامه داد: رعایت الگوی مصرف آب شرب موضوع اجتناب ناپذیر است که مشترکین عزیز باید به تحقق این مهم نگاه ویژه داشته باشند چرا که برای تامین آب شرب شهرستان هزینه ها واعتبارات گزافی صورت گرفته و می گیرد.وی اضافه کرد: با هدف رعایت الگوی مصرف برنامه های ویژه ای برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در چارچوب سرانه های مصوب وزارت نیرو مورد توجه شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی برای سال جاری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: کاهش هدر رفت آب و کنترل آب بدون درآمد از دیگر اولویت های شرکت برای سال جاری است که در این راستا اقدام های متعددی از جمله بهینه سازی، بهبود مدیریت توزیع آب و رسیدگی سریع به اتفاقات و حوادث پیرامون شبکه آب، کنترل مصارف غیرمجاز و برخورد با انشعاب های غیرمجاز مورد توجه جدی قرار دارد.
۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: با وجود افزایش ظرفیت تامین آب شهرستان خوی به دلیل افزایش مصارف در برخی مناطق همچنان شهرستان نیاز مبرم به رعایت الگوی مصرف آب وجود دارد.

سلطانی تصریح کرد: تعدد انشعابات غیر مجاز و مصارف غیرمجاز در شهرستان و بویژه بعضی از روستا ها از این طریق به هدر می رود که با این وضعیت می طلبد مشترکین عزیز به کنترل مصارف اهتمام ورزند و شرکت آبفا نیز در این راستا جمع آوری وبرخورد با انشعابات ومصارف غیر مجاز را در در دستور کار جدی خود قرار داده است.