مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

تحقق اهداف پروژه های برق رسانی استان در دولت مردمی

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 46 پروژه با صرف بیش از 1157/8 میلیارد ریال اعتبار در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

به گزارش برقآب، پروژه های برق رسانی با صرف بیش از ۱۱۵۷/۸ میلیارد ریال در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به بهره برداری می رسند. این پروژه ها شامل ۴۶ پروژه مختلف است که در هفته دولت افتتاح می شوند. این پروژه ها با اعتبارات متفاوت در مناطق مختلف استان خراسان شمالی اجرا شده اند.

از جمله پروژه های برق رسانی می توان به ۸ پروژه با اعتبار ۵۴۷/۷ میلیارد ریال در شهرستان بجنورد، ۳ پروژه با اعتبار ۱۳۷ میلیارد ریال در شهرستان شیروان و ۶ پروژه با اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال در شهرستان اسفراین اشاره کرد. همچنین، ۷ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در شهرستان مانه و سملقان، ۸ پروژه با اعتبار ۴۳/۷ میلیارد ریال در شهرستان جاجرم، ۵ پروژه با صرف اعتبار ۲۷/۱ میلیارد ریال در شهرستان گرمه، ۳ پروژه با اعتبار ۸۵/۷ میلیارد ریال در شهرستان فاروج و ۶ پروژه با اعتبار ۳۸/۵ میلیارد ریال در شهرستان راز و جرگلان نیز در این هفته دولت به بهره برداری می رسند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مورد تاکید قرار داد که در دولت مردمی، طی ۲ سال اخیر، پروژه های برق رسانی مهمی انجام شده است. این پروژه ها شامل برق رسانی به ۱۳ روستای بی برق، برق دار شدن ۲۶ شهرک روستایی و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده ۲۸۹ روستا در قالب طرح بهارستان بوده است. همچنین، در طی ۲ سال اخیر، ۳۳۹ کیلومتر شبکه توزیع برق احداث و توسعه یافته و ۳۲ حلقه چاه آب شرب تأمین برق شده است. این اقدامات نشان دهنده توانایی و پشتوانه قوی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در تأمین برق و بهبود نظام برق رسانی در این استان است.