در شرکت توزیع برق خراسان رضوی

تحقق اهداف در کاهش تلفات برق

مجری کاهش تلفات برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال هدفگذاری این شرکت در حوزه کاهش تلفات برق تحقق یافت و به عدد ۹.۵ درصد رسید که با هدفگذاری در افق سال ۱۴۰۴ تنها ۲ درصد فاصله است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، سینا کوثری موحد با بیان اینکه میزان حدر رفت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی براساس نقشه استراتژیک شرکت و هدفگذاری افق سال ۱۴۰۴ باید به ۷.۵ درصد برسد، افزود: عملکرد مدیریتهای شهرستانها در زمینه کاهش تلفات برق در سال گذشته مشخص شده که در میان آنها ۱۱ شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و فاصله زیادی بین عدد کاهش تلفات برق آنها با هدف تعیین شده وجود دارد.

وی از مدیران برق شهرستانهای خراسان رضوی خواست تا کمیته های مربوطه را تا پایان فروردین ماه امسال فعال و برنامه هایشان را تنظیم کنند تا این برنامه ها در حضور آنان در نخستین نشست کمیته پیگیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بررسی و وظایف مشخص شود.

مجری این پروژه، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: یکی از چالشهای مهم و بزرگ شهرستانها، درگیری ۸۰ درصد از نیروی انسانی مدیریتهای برق شهرستانها با پیک بار به مدت هشت ماه در سال است لذا فقط ۲۰ درصد از نیروهای انسانی در حوزه کاهش تلفات برق فعالیت دارند.

کوثری موحد تاکید کرد: باید با اجرای برنامه های مربوط به این حوزه، کنتورهای معیوب حذف و انشعابهای غیرمجاز جمع آوری شود.