در سالروز تشکیل شرکت های آبفا انجام شد:

تجلیل از مدیر عاملان سابق شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی  

مدیرعامل آبفای خراسان رضوی خواستار استفاده از تجربیات و یافته های مدیران عامل سابق این شرکت در قالب کمیته های تخصصی برای رفع چالش های موجود شد.

“سید ابراهیم علوی” در جلسه تجلیل از مدیران عامل  سابق صنعت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان که به مناسبت ۱۱ دی ماه سالروز تشکیل شرکت های آبفا در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد ، با قدردانی از اقدامات و زحمات این افراد از بدو تاسیس در سال ۷۲ اظهار داشت: متاسفانه با بازنشستگی و یا خروج مدیران عامل از بدنه شرکت ، ارتباط آنان با مجموعه آبفا قطع و امکان بهره گیری از تجربیات و تخصص این افراد برای مدیران بعدی میسر نمی شود.

وی مجموع سوابق مدیریت ارشد صنعت آب و فاضلاب استان را ۱۵۰ سال اعلام کرد که با تشکیل گردهمایی و نشست های تخصصی می توان از آموخته ها و یافته های آنان برای بهبود هر چه بیشتر صنعت و ارائه خدمات بهتر به مشترکان بهره برد.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در شرکت آبفا خراسان رضوی ، رفع بسیاری از مشکلات را نتیجه ریل گذاری مناسب مدیران عامل سابق دانست که آبفای استان را همچنان در شرایط آماده و پویا در خدمت رسانی به مردم نگه داشته است.

وی از محدودیت های آبی و کمبود منابع مالی  ، وجود مسائل اجتماعی در اجرای پروژه های آبرسانی از برخی مناطق به دیگر نقاط ، تراکم نیروی انسانی در پی ادغام شرکت های آبفای شهری و روستایی و افزایش هزینه ها در مقایسه با درآمدها را از جمله چالش های صنعت آب و فاضلاب استان برشمرد که با همفکری مدیران عامل سابق قابل رفع خواهد بود.

 

سپس”محمد میرزا محمودی” و “محمد دانشگر” مدیران عامل سابق آبفای روستایی و “عباس شیرمحمدی” ، “محمدرضا اکبرزاده” و “حسین اسماعیلیان” سه تن از ۵ تن مدیران عامل قبلی آبفا شهری خراسان رضوی هم به طرح دیدگاه ها و ارائه چند راه کار برای رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب پرداختند و از طرح “سید ابراهیم علوی” مدیر عامل آبفا استان برای تشکیل و شرکت در کمیته های تخصصی استقبال کردند.

در پایان پس از قرائت و امضای بیانیه نشست توسط مدیرعامل آبفا استان و مدیران عامل سابق ، از پیشکسوتان صنعت آب و فاضلاب با اهداء تندیس “سقایی ماندگار” تقدیر شد.

دوران تصدی مدیران عامل سابق آبفا استان در هدایت صنعت آب و فاضلاب به شرح زیر است.

عباس شیر محمدی اولین مدیر عامل آبفا از بدو تاسیس تا سال ۸۲

محمدرضا اکبرزاده دو مین مدیر عامل از سال ۸۲ تا ۸۵

مهدی جمشیدی سومین مدیرعامل از سال ۸۵ تا۸۹

محمدطاهری چهارمین مدیرعامل از سال ۸۹تا۹۳

حسین اسماعیلیان پنجمین مدیرعامل از سال ۹۳تا۹۷

محمد میرزا محمودی اولین مدیرعامل آبفا روستایی از بدو تاسیس تا سال ۸۷

محمد دانشگر دومین مدیرعامل آبفا روستایی از سال ۸۷ تا ۹۷