به منسبت دومین سالگرد شهادت  سردار دلها؛ 

تجلیل از سرباز مدافع حرم و هم رزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل 

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از فرماندهان سپاه ، مدیرعامل و معاونين و مدیران و کارکنان بسیجی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در محل ساختمان جلسات ستاد برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها و تقارن آن با ایام فاطمیه اظهار داشت: باید فرهنگ فاطمی را زنده نگه داریم و برای زنده کردن فرهنگ فاطمی ابتدا باید از خودمان و خانواده هایمان شروع کنیم.
حسین قدیمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است تاکید کرد: دشمنان نه تنها از اسم حاج قاسم بلکه از شهادت حاج قاسم هم می ترسند.
قدیمی ادامه داد: وظیفه‌شناسی‌، مسئولیت شناسی پشتیبان ولایت بودن از درس‌های بزرگ سردار سلیمانی است.
وی افزود: حاج قاسم دنبال نام و نشان نبود و بسیاری از خدماتش پس از شهادت نمایان شد، اکنون بیش از پیش راه او ادامه دارد که در این راستا مسئولان امروز باید میراث‌دار چنین حجم عظیمی از تلاش‌ها، خون‌ها و جهادها باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به اینکه باید بدانیم مکتب حاج قاسم، مکتب امام حسین (ع) است و به برکت جبهه مقاومت اسلامی و سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، امروز شاهد شکست آمریکا در کشورهای منطقه هستیم، افزود: امیدواریم همه ما از رهروان  واقعی آن شهید مقاومت و همرزمانش باشیم  و پیوسته در مسیر اسلام و ولایت قدم و قلم بزنیم.
در ادامه سرهنگ عقلمند مدافع حرم ، به بیان خاطرات خود و همرزمانشان پرداختند، این مراسم با مداحی و سینه زنی و تجلیل از مدافع حرم پایان یافت .