به مناسبت گرامیداشت روز شهدا صورت پذیرفت:

تجلیل از خانواده های معظم شهدا شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران ، مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره و شورای فرهنگی و امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

به گزارش برقاب، مناسبت روز بزرگداشت شهدا،  مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران ، مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره و شورای فرهنگی و امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان  ، محمد سلیمانی مدیرعامل  شرکت در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ما حاصل خون شهدا است.
وی تصریح کرد: زمانی که دشمن به این آب و خاک یورش آورد فرزندان ایران جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و با تمام وجود از کیان اسلامی دفاع کردند.
وی گفت: اقتدار و پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی مهمترین دستاورد دوران دفاع مقدس است که همواره باید آن را حفظ کرد و به نسل‌های بعد انتقال داد.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: امروز نیز رسالت این امر خطیر بر عهده خانواده‌های شهدا و رزمندگان و ایثارگران است که باید با بیان حماسه دوران دفاع مقدس آن را برای نسل امروز و آینده تداعی کنند.
سلیمانی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‌ای ملی است، گفت: اشاعه این فرهنگ در جامعه و انتقال آن به نوجوانان و جوانان کار ارزشمندی است که با وجود جنگ نرم دشمن اهمیت آن دوچندان می‌شود و نباید از آن غفلت کنیم.
در ادامه مشاور استاندار در امور ایثارگران گفت: شهدا و ایثارگران افتخار و برکت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران هستند و ما وظیفه داریم که حرمت خانواده شهدا و ایثارگران را حفظ کنیم.
شریفی با تقدیر از تلاش های انجام شده شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برای رفاه خانواده شهدا و ایثارگران، خاطر نشان کرد: اگرچه تلاش هایی در رابطه با رفاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در کشور و استان کرمان انجام شده این اقدامات به هیچ وجه نمی تواند گوشه ای از زحمت این افراد را جبران کند.وی برنامه‌ریزی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، پی‌گیری و حل مشکلات جامعه ایثارگران، بهره‌مندی از ظرفیت نهادهایی نظیر ائمه جمعه، بسیج و دیگر ارگان‌ها در راستای خدمت به ایثارگران و خانواده آنان و پیگیری مستمر مسائل مربوط به اشتغال و مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از مهمترین برنامه‌های امور ایثارگران استانداری برشمرد و به مدیران کل استان توصیه کرد تمام همت خود را برای خدمت به خانواده شهدا به کار گیرند.گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان خانواده‌های معظم شهدا با اهدا لوح، تقدیر شد.