تجلیل از برگزیدگان فراخوان ساخت انیمیشن و کلیپ مدیریت مصرف بهینه آب

در مراسمی از برگزیدگان فراخوان ساخت انیمیشن، موشن گرافی و کلیپ مدیریت مصرف بهینه آب شرکت آبفای استان اصفهان تجلیل شد. در این مراسم که در حاشیه آیین پایانی مهرواره بین المللی نقاشی اربعین برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از ۱۰ اثر برگزیده این فراخوان قدردانی به عمل آمد. این فراخوان […]

در مراسمی از برگزیدگان فراخوان ساخت انیمیشن، موشن گرافی و کلیپ مدیریت مصرف بهینه آب شرکت آبفای استان اصفهان تجلیل شد.

در این مراسم که در حاشیه آیین پایانی مهرواره بین المللی نقاشی اربعین برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از ۱۰ اثر برگزیده این فراخوان قدردانی به عمل آمد.

این فراخوان را روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، خردادماه امسال با هدف شناسایی هنرمندان علاقه مند به موضوع مدیریت مصرف آب منتشر کرده بود که پس از بررسی و داوری، انیمیشن های”آب مجازی” ساخته میلاد براتی و “آب سالم” ساخته مشترک آیت نادری و عاطفه سادات حسینی به عنوان آثار برتر انتخاب شدند. در این بخش همچنین موشن گرافی”آب و زندگی” ساخته بهنام معتمدی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش کلیپ بزرگسالان نیز آثار “تنگ ماهی” ساخته جواد استکی و “قبض آب” ساخته علی مهیاری و در بخش کلیپ خردسالان آثار محمد ارسلان جنگروی، آسنا جنگروی و یونس پورپیرعلی قابل تقدیر شناخته شدند.

در بخش فوتو کلیپ و دابسمش نیز آثار اکرم یوسفی، حانیه رحیمی و محمد امین رحیمی به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی شدند.

گفتنی است آثار برگزیده این فراخوان از طریق فضای مجازی برای علاقه مندان عرضه می شود.