تجلیل از بازنشستگان شرکت برق منطقه ای سمنان

با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیأت مدیره و معاونین شرکت برق منطقه ای سمنان ، از همکاران بازنشسته این شرکت تجلیل گردید . این مراسم که به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان ، با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان از تلاش ها و زحمات سی ساله بازنشستگان در […]

با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیأت مدیره و معاونین شرکت برق منطقه ای سمنان ، از همکاران بازنشسته این شرکت تجلیل گردید .

این مراسم که به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان ، با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان از تلاش ها و زحمات سی ساله بازنشستگان در دوران خدمت تقدیر و تشکر نمود .

مهندس سیدعلی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با تبریک ایام خجسته دهه ولایت و مناسبت های ماه ذی الحجه ، گفت: رشد و توسعه صنعت برق در سال های پس از انقلاب ، مرهون تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر کارکنان این مجموعه بوجود آمده است .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان، همکاران بازنشسته را سرمایه های ارزشمند صنعت برق دانست و افزود : بازنشستگان ، پشتوانه های ارزنده ای  برای این صنعت می باشند که می توان از تجربیات آنان در پیشرفت بهتر کارها بهره مند شد .

مهندس صباغ ، با تاکید برارتباط داشتن بازنشستگان با دیگرهمکاران بازنشسته و شاغل  گفت : کانون بازنشستگان صنعت برق استان، محلی است جهت حضور بازنشستگان و تبادل تجربیات و گذراندن اوقات فراغت آنان که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا امینیان ، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بازنشستگان، افزود : همه تلاش مجموعه شرکت بر این می باشد که مطالبات بازنشستگان بر اساس دستورالعمل های قانونی بموقع به آنان پرداخت گردد.

همچنین در این مراسم هریک از بازنشستگان به ارائه نقطه نظرات خود و بیان خاطراتی از دوران خدمت پرداختند.

در پایان از ۵ تن از بازنشستگان این شرکت که سال گذشته به کسوت بازنشستگی نائل آمده بودند با اهداء تندیس ، تقدیر به عمل آمد .