تجدید میثاق مدیران و بسیجیان آبفای استان اصفهان با آرمان‌های شهدا

مدیر عامل، مدیران و بسیجیان آبفای استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش برقآب، مدیران و بسیجیان آبفای استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان تجدید میثاق کردند. در این مراسم که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت برگزار شد، مدیر عامل، اعضای شورای معاونین، برخی از مدیران ستادی و مناطق، کارکنان و اعضای پایگاه بسیج برادران و خواهران آبفای استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، جمع حاضر با حضور بر سر مزار شهدای گرانقدر گلستان شهدای اصفهان با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند. این اقدام نشان دهنده اراده مدیران و بسیجیان آبفای استان اصفهان برای پیوستن به ایدئولوژی و آرمان‌های شهدا در راستای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف دولت مردمی است.

علاوه بر این، مدیر عامل و مدیران آبفای استان اصفهان در این مراسم با حضور در مزار شهدایی نظیر آیت الله ناصری، شهید حسین خرازی، حاج احمد کاظمی و شهیدان امیر حسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی، به یاد و خاطره این عزیزان ادای احترام کردند. این اقدام نشان می‌دهد که مدیران آبفای استان اصفهان با افتخار به خاطره شهدا ادای احترام می‌کنند و آنها را الگوی خود در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف دولت مردمی می‌دانند.

با حضور در گلستان شهدای اصفهان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، مدیر عامل و مدیران آبفای استان اصفهان نشان دادند که اهمیت مقام شهادت و تضحیات شهدا را درک کرده‌اند و تصمیم دارند با روحیه و تعهد بیشتر، در مسیر خدمت گذاری به مردم و پیشبرد اهداف دولت مردمی تلاش کنند.

در ادامه، مدیران صنعت آب و برق استان اصفهان نیز در این مراسم حضور داشتند. این حضور نشان می‌دهد که تمامی نیروهای مؤثر در حوزه آب و برق در استان اصفهان با همکاری و همدلی در راستای برنامه‌های دولت و خدمت به مردم فعالیت می‌کنند. این تجدید میثاق تشریفات موفقیت آمیز نشان می‌دهد و نشانه همبستگی و همکاری بین مدیریت آبفای استان اصفهان و سایر نهادهای متولی در این حوزه است.