تبریک مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس طی پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر وایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش برقاب:تبریک مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس به مناسبت دهه مبارک فجر . مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان راه آزادی فرا رسیدن  دهه مبارک فجر و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.در متن پیام حمیدرضا کریمی فرد آمده است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَالْفَجْرِ ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ
در آغاز این دهه مبارک، یاد و خاطره معمارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، را گرامی می‏داریم؛ بزرگ مردی که فکر، اندیشه و سخنش، جان‏بخش جان‏های حقیقت‏جوست. ایام خجسته دهه فجر، یادآور رشادت‌، همبستگی و میثاق ملت ایران با امام راحل (ره) و مقتدای امت و لحظه های تکرار عهد با آرمان های انقلاب و ارزش های انسانی است که در سایه همدلی و آزادی‌خواهی مردم به حقیقت پیوست. این پیروزی غرورآفرین، مرهون خون شهدای گرانقدر و دلاوری است که دلیرانه با فدا نمودن جان خویش، ثمره اراده ملت مسلمان ایران را حفظ نمودند و برماست که قدردان ایثار آن‌ها بوده و از این شجره طیبه پاسداری نماییم.
با پیروزی انقلاب اسلامی توسعه و تحول عظیمی در عرصه‎های اجتماعی، فرهنگی و علمی رقم خورد و دستاوردهای شگرفی پدید آمد. جای بسی خرسندی است که صنعت برق کشور و استان نیز از همان سال های اولیه پیروزی  انقلاب تاکنون توانسته است در سایه الطاف الهی و با تکیه بر نیروهای تلاشگر و خدوم، از دشواری‎ها و موانع عبور کرده و با اقتدار همگام با سایر دستگاه های خدمت رسان برای سربلندی و آبادانی میهن اسلامی و خدمت رسانی شایسته  به مردم شریف گام بردارد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است تا با تاسی به آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس بار دیگر با اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی و در مسیر تعالی جمهوری اسلامی تجدید پیمان کنیم. این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، ایام مبارک دهه فجر و ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده بزرگ صنعت برق کشور و استان، تبریک عرض نموده و از خدای سبحان توفیق پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسألت دارم.