تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار را به مجاهدان و تلاشگران این عرصه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان فرا رسیدن روز خبرنگار را به مجاهدان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان طی پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است: با […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان فرا رسیدن روز خبرنگار را به مجاهدان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان طی پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

با سلام

۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت مظلومانه «محمود صارمی» فرصتی است برای پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگارانی که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

خبرنگاران چشمان بینا و وجدان هوشیار جامعه هستند که همچون دیده‌بانانی امین و امانت‌دار مجدانه و متعهدانه در پی افراشتن پرچم آگاهی و روشنگری هستند.

بی‌شک نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است و رسالت آنان در روشنی‌بخشی به افکار عمومی، سلامت جامعه و اعتلای کشور عزیزمان بسیار خطیر و تعیین کننده است.

اینجانب این روز را به تمامی مجاهدان بی‌ادعا و تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده از زحمات و تلاش‌های ماندگار شما در تحقق  اهداف و پیشبرد برنامه‌های این شرکت تقدیر و تشکر می‌نمایم و توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

جمشیدی

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل