تبریک به خبرنگاران، سفیران صادق و راویان صدیق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریزطی پیامی روز خبرنگار را به سفیران صادق و راویان صدیق تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی به پاس زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی این عزیزان، طی پیامی از مقام شامخ ایشان تقدیر و تشکر بعمل آورده است. در این پیام تبریک آمده است: […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریزطی پیامی روز خبرنگار را به سفیران صادق و راویان صدیق تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی به پاس زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی این عزیزان، طی پیامی از مقام شامخ ایشان تقدیر و تشکر بعمل آورده است.
در این پیام تبریک آمده است: ۱۷ مرداد، سالروز شهادت مجاهد اهل قلم مجید صارمی، به‌حق روز خبرنگار نامگذاری شده است. خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی‌بخشی، اهتمام می‌ورزند. و تنها یک روز در سال فارغ از دغدغه‌های کاری، لبخندی حاکی از آرامش بر لبانشان جاری می‌گردد. روز خبرنگار یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های این قشر فرهیخته‌ی جامعه است.
خدمت در عرصه‌های فرهنگی موجب برافروختن چراغ ایمان و اندیشه‌های ناب انسانی در جامعه می‌شود، گوهر راستی و صداقت و حقیقت را عیان نموده و اندیشه انسان را به فضائل و مکارم اخلاقی و انسانی می‌آراید. امروزه، تحولی عظیم در عرصه‌ی رسانه در ایران عزیز در حال وقوع است، که در زمینه‌ی توسعه نقطه‌ی عطف بسیار مهم و بی‌سابقه‌ای محسوب می‌شود. رشد و توسعه‌ی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی‌رسانی به مردم است. از اینرو، اینجانب وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه و ستودنی شما طلایه‌داران وادی آگاهی‌بخشی و نیک‌اندیشی، در انتشار اخبار صنعت برق بویژه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی اخبار مربوط به شرکت توزیع نیروی برق تبریز تشکر و قدردانی نمایم و روز پاسداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه‌ی اطلاع‌رسانی، تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شما در این عرصه‌ی زیبا را از خداوند منان مسئلت دارم.