تبریک و تهنیت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت آغاز هفته بسیج

محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی هفته بسیج را به تمامی مشترکین و کارکنان این شرکت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی هفته بسیج را به تمامی مشترکین و کارکنان تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

“بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد”
امام راحل عظیم الشأن (ره)

 

بسیج مستضعفان که به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( رحمه الله علیه) بنیان نهاده شد، در طول حیات پرافتخار خود همواره از نقشی برجسته در حفظ امنیت مردم و توسعه برنامه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور برخوردار بوده است و شکل گیری آنرا باید در زمره مهمترین رویش های انقلاب اسلامی تلقی کرد.
ثمره این شجره طیبه تربیت بسیجیان و مجاهدانی ولایت باور، بصیر و انقلابی است که در راه حفظ عزت و سربلندی اسلام، میهن و مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند. دلاور مردانی که علاوه بر حضور درخشان در صحنه های نبرد حق علیه باطل در کنار برادران سپاهی و ارتشی خود و تقدیم هزاران شهید، در تمامی صحنه های فرهنگی، علمی و سیاسی با حضور مقتدرانه خود همیشه دشمنان را مأیوس کرده و امروز برای ملتهای استکبارستیز در همه عالم به اسوه و سرمشق بدل شده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل نهاد پر افتخار بسیج، و عرض تبریک به محضر ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی، رهبری معظم انقلاب، بسیجیان آزاده و ایثارگر به‌ویژه همکاران بسیجی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، بر اهمیت و ضرورت تعمیم فرهنگ متعالی اعتقادی، فکری و رفتاری بسیجی در تمامی شئون و جایگاه های شغلی همکارانم تأکید نموده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی تمامی بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

محمد تقی مهدیزاده

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

انتهای پیام/