تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی روستای باغچه در میامی به کابل خودنگهدار

مدیر توزیع برق شهرستان میامی از اجرای پروژه ی تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی روستای باغچه شهرستان میامی به کابل خودنگهدار در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی خبر داد. عباس ربیعی با بیان این که پروژه مورد اشاره تا اواخر شهریور ماه سال جاری اجرایی خواهد شد اظهار کرد: برای عملیاتی شدن آن، شش هزار […]

مدیر توزیع برق شهرستان میامی از اجرای پروژه ی تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی روستای باغچه شهرستان میامی به کابل خودنگهدار در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی خبر داد.

عباس ربیعی با بیان این که پروژه مورد اشاره تا اواخر شهریور ماه سال جاری اجرایی خواهد شد اظهار کرد: برای عملیاتی شدن آن، شش هزار و ۳۰۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل می شود.

وی یادآور شد: احداث شبکه فشارمتوسط هوایی و نصب پست شماره چهار روستای کلاته اسد و شماره چهار شهرک امام خمینی (ره) میامی و شماره شش روستای نردین، اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی روستای کمردار و توسعه شبکه فشارضعیف هوایی به منظور ارتباط فیدر ولهوس به طول بیش از دوهزار متر، از جمله برنامه های در دست اقدام این مدیریت است که تا پایان شهریور ماه اجرایی خواهند شد.

وی بیان کرد: به منظور تامین برق مشترکان جدید، از آغاز امسال تاکنون، چهار هزار و ۲۶۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی احداث و در راستای حفظ و پایداری خطوط برق رسانی، چهار هزار و ۳۲ متر شبکه توزیع برق، اصلاح و بهینه سازی شده است.

وی یادآور شد: احداث یک هزار و ۱۰۷ متر کابل خودنگهدار به منظور بهسازی شبکه فشارضعیف و تامین برق متقاضیان جدید و همچنین نصب هشت ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۴۵۰ کیلوولت آمپر، از جمله اقداماتی است که به انجام رسیده است.

وی با اشاره به این که از شروع سال جاری تا زمان حاضر، ۳۴ پروژه عمرانی برق رسانی به بهره برداری رسیده تصریح کرد: مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال سرمایه گذاری برای این تعداد پروژه صورت پذیرفته است.