معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

تا ۲۰برابر میزان کاهش مصرف برق پاداش دریافت می‌کنند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از اختصاص پاداش به مشترکانی که مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دهند خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، رویا قزلباش با اعلام این‌که پاداش همکاری مشترکان در کاهش مصرف نسبت به سال پیش افزایش چشمگیری داشته گفت: سال پیش مشترکان ۵برابر میزان کاهش خود پاداش دریافت می‌کردند و این پاداش امسال به ۲۰برابر افزایش یافته است.

 

قزلباش با اشاره به این‌که الگوی مصرف برق برای مشترکان خانگی استان زنجان ۳۰۰کیلووات در ماه است، تاکید کرد: پارسال مشترکانی که زیر الگوی مصرف برق استفاده می‌کردند، پاداش ۵برابری دریافت نمودند ولی امسال همه مشترکان چه بالای الگو مصرف داشته باشند چه پایین‌تر از الگو به ازای هر کیلووات ساعت و به صورت پلکانی تا ۲۰ برابر پاداش دریافت می‌کنند. برای مثال یک مشترک خانگی برق در استان زنجان اگر مصرف خود را از ۳۰۰کیلووات به ۲۰۰کیلووات کاهش دهند به ازای هر کیلووات ۱۵۰۰تومان پاداش(۱۵برابر قیمت فروش برق)، مبلغ ۱۵۰هزار تومان پاداش دریافت خواهند کرد که این پاداش در قبض برق به صورت بستانکار قید خواهد شد.

 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: مشترکان با به‌کارگیری چند راهکار ساده مانند: سرویس کولرهای آبی و گازی پیش از فصل گرم، استفاده از سایبان بر روی کولرها، استفاده از دور کند کولر آبی، تنظیم دمای کولر گازی برروی ۲۴درجه، کاهش روشنایی غیرضروری و استفاده از نور طبیعی به راحتی مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده و علاوه بر حفظ منابع طبیعی کشور و کاهش هزینه‌ برق مصرفی، پاداش نیز دریافت نمایند.

 

گفتنی‌است مشترکان گرامی می‌توانند با نصب اپلیکیشن موبایلی برق‌من از طریق سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به‌نشانی www.zedc.ir  با اطلاع از میزان مصرف برق خود در دوره‌های پیشین، نحوه برخورداری از پاداش و همچنین راهکارهای کاهش مصرف برق را دریافت نمایند.