تاکید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق برای کاهش ۱۰ درصدی مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار امام جمعه محمدآباد یزد ، تاکید کرد : اگر مشترکین برق حدود 10 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند ، تابستان مشکل خاموشی نخواهیم داشت.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در دیدار با آیت اله سید محمدکاظم مدرسی ، امام جمعه محمدآباد یزد با اشاره به آغاز فصل گرما ، خشکسالی های اخیر و کاهش ظرفیت برخی نیروگاه ها ، افزود : تابستان امسال نیازمند اقداماتی مدبرانه و هوشمندانه تر برای گذر از پیک بار  نسبت به دیگر سال ها هستیم و این با کمک روحانیون در زمینه اطلاع رسانی به مردم دارای اهمیت ویژه ای است.

این مسئول کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ساعات کار اداری و استفاده نکردن از کولرگازی در ادارات مناطق غیرگرمسیر و تنظیم دمای محیط بر روی ۲۶ درجه در مناطق گرمسیر را یادآور شد.

وی اصلاح ساعات کار ادارات، ، تعدیل روشنایی معابر، ضبط و نگهداری دستگاه‏های ماینر کشف شده تا پایان تابستان، و اطلاع رسانی و آگاه‏سازی عمومی در کاهش مصرف برق از طریق رسانه های عمومی و سایر کانالهای ارتباطی، جلب همکاری صنایع جهت کاهش اعمال خاموشی به مردم را نیز از دیگر اقدامات مفید دانست.

مهندس جم تاکید کرد : اگر مشترکین حدود ۱۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی نمایند ، در ساعات اوج مصرف برق به ویژه اوج مصرف روز ، به لطف خدا  تابستان  را با آرامش و  کمترین اعمال خاموشی خواهیم گذراند.

آیت اله سید محمد کاظم مدرسی هم در سخنانی با تاکید بر تسهیل کار مردم در امور خدمات برق ، به نکاتی در خصوص اهمیت تقویت شبکه های برق در بافت تاریخی و ضرورت همکاری ادارات تاکید کرد.