تامین بودجه را ه اندازی فاز اضطراری سامانه دوم آبرسانی اصفهان

معاون رئیس جمهور ضمن بازدید از سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ عنوان کرد: بودجه مورد نیاز برای راه اندازی فاز اضطراری پروژه تأمین می شود. دکتر محمد باقر نوبخت، ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران پروژه آبرسانی، افزود: مساعدت لازم در مورد این پروژه انجام خواهد پذیرفت. مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان نیز […]

معاون رئیس جمهور ضمن بازدید از سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ عنوان کرد: بودجه مورد نیاز برای راه اندازی فاز اضطراری پروژه تأمین می شود.

دکتر محمد باقر نوبخت، ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران پروژه آبرسانی، افزود: مساعدت لازم در مورد این پروژه انجام خواهد پذیرفت.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان نیز با اشاره به این که مطالعات سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ از سال ۱۳۸۶ آغاز شده است، خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی طی سالها این پروژه پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشت و با پیگیری شرکت آب منطقه ای و استاندار اصفهان از زمستان سال ۱۳۹۹ با تزریق بودجه جان تازه ای گرفته است

 حسن ساسانی افزود: با توجه به بحران آب شرب اصفهان مقرر شده خطی به طول ۳۴ کیلومتر و ظرفیت ۳.۲ متر مکعب بر ثانیه به عنوان فاز اضطراری وارد شبکه آب شرب اصفهان شود .

ساسانی  با تأکید بر این که برآورد کل این پروژه بر اساس فهرست بهای سال ۱۳۹۹، سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است، تصریح کرد: با بهره برداری از طرح اضطراری قسمت عمده  مشکلات آب شرب و بهداشت استان مرتفع خواهد شد. این بازدید ششم خردادماه انجام شد.