توسط نیروهای فنی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

تامین برق ۳۰۰ موکب جشن میلاد پیامبر در تهران

همزمان با جشن بزرگ سالروز میلاد پیامبر بزرگ اسلام و امام صادق(ع)، نیروهای فنی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تامین برق ۳۰۰ موکب و غرفه فرهنگی مستقر در محل برپایی این جشن را بر عهده گرفتند.

به گزارش برقآب، همزمان با جشن بزرگ سالروز میلاد پیامبر بزرگ اسلام و امام صادق(ع)، نیروهای فنی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تامین برق ۳۰۰ موکب و غرفه فرهنگی مستقر در محل برپایی این جشن را بر عهده گرفتند.

موضوع فرعی ۱: آماده سازی قبل از جشن

نیروهای فنی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در روزهای قبل از برگزاری جشن میلاد پیامبر مراسم طی هفته منتهی به روز جشن، برای اطمینان از آسایش هموطنان و شرکت کنندگان مسیر مراسم را مورد بازبینی قرار دادند. همچنین، شبکه برق و مسیر مراسم نیز بهبود یافت و معایب شناسایی شده در آن رفع شد. این اقدامات به منظور ایجاد امنیت و راحتی در برگزاری جشن میلاد پیامبر انجام شد.

موضوع فرعی ۲: تامین برق برای موکب ها و غرفه ها

در روز برپایی جشن میلاد پیامبر، نیروهای فنی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با استفاده از خودروهای عملیاتی مجهز و همچنین با همکاری نیروهای فنی مناطق برق فردوسی، بیهقی، سعادت آباد، قدس، دانشگاه و آزادی به عنوان مناطق مشخص، تمامی موکب ها و غرفه های مراسم را تأمین برق کردند. علاوه بر این، انشعاب برق مورد نیاز مراکز اجرایی، انتظامی و پایگاه های خبری نیز تامین شد. به این ترتیب، تمامی اجراییات مراسم بدون نقص و با برقراری امنیت، به خوبی صورت گرفت.

موضوع فرعی ۳: ایمن سازی مسیر جشن

علاوه بر تامین برق برای موکب ها و غرفه ها، طی هفته قبل از جشن، نیروهای فنی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به ایمن سازی مسیر مراسم نیز پرداختند. این اقدامات به منظور اطمینان از سلامت و امنیت شرکت کنندگان در جشن انجام شد. با جمع آوری تمامی انشعابات موقت برقرار شده از ایمن سازی مسیر، نیروهای فنی تضمین کردند که هیچ مشکلی از نظر برقراری امنیت و راحتی در جشن پیش نیاید.

موضوع فرعی ۴: تسهیل برگزاری جشن

نه تنها نیروهای فنی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای تامین برق موکب ها و غرفه ها و ایجاد ایمنی در مسیر مراسم فعالیت کردند، بلکه در پایان مراسم نیز با جمع آوری تمامی انشعابات موقت برقرار شده، اطمینان حاصل شد که هیچ خسارتی به برقراری امنیت و راحتی در مسیر مراسم وارد نشود. این اقدامات توانستند برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر را تسهیل کنند و به شرکت کنندگان در جشن امکان حضور در مراسم را با آسایش فراهم کنند.