تامین برق مراکز کنکور سراسری در شمال استان کرمان

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از تامین برق پایدار محل‌های برگزاری کنکور سراسری امسال در شمال استان خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان مهندس محمد محسنی در خصوص تامین برق پایدار مراکز برگزاری کنکور در شمال استان گفت: با توجه به برگزاری کنکورسراسری اکیپ های عملیاتی سرویس و نگهداری از چند روز قبل از برگزاری آزمون نسبت به اجرای سرویس پست های تغذیه کننده مراکز کنکور اقدام و در زمان برگزاری آزمون به مدت دو روز ، اکیپ های عملیات و اتفاقات در نقاط مختلف شهرستان های شمال استان مستقر تا از پایداری برق این مراکز مطمئن شوندو جهت اطمینان بیشتر در تامین برق بی وقفه باهمکاری شرکت برق منطقه ای نسبت به استقرار دیزل ژنراتور در ۱۶مرکز برگزاری کنکور سراسری اقدام گردید.

وی همچنین به آماده باش کامل و خدمت رسانی بی وقفه پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برای تامین برق مطمئن و پایدار در هر شرایط و زمانی اشاره کرد و گفت: خادمان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان همواره و در هر شرایطی بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر جهت ارائه خدمت بی‌منت به هم‌استانی‌ها عزیز در حال تلاش هستند.
محسنی در پایان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل این شرکت، خاطر نشان کرد: تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در شهرستان های شمال استان در هر سطح و مسئولیتی خالصانه در حال خدمت‌رسانی هستند و این روحیه جهادی همکاران جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ، ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور سراسری از تمامی شهروندان کرمانی درخواست کرد با توجه به افزایش دمای هوا با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق به حفظ پایداری شبکه توزیع برق کمک نمایند.