معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان یزد:

حوزه های برگزاری کنکور سراسری و برقراری برق پایدا

محمد فراتی، افزود: با توجه به برگزاري آزمون سراسري و افزايش همزمان دمای هوا در اين روزها، تامین برق پایدار با حضور 44اکیپ عملیاتی، 15مرکز عملیات اتفاقات برق و 168پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.

محمد فراتی، افزود: با توجه به برگزاری آزمون سراسری و افزایش همزمان دمای هوا در این روزها، تامین برق پایدار با حضور ۴۴اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و ۱۶۸پرسنل به صورت آماده باش، برای حوزه های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد صورت گرفت.

به گزارش برقآب این مقام مسئول بیان کرد: در این راستا همه گروه های عملیات برق شهرستان ها برای کنترل استمرار برق در حوزه های برگزاری کنکور سراسری، کنترل بار و وضعیت فیدر های فشار متوسط و پست های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه های عملیات برق شهرستان ها در روزهای برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولدهای برق اضطراری، کالاهای مورد نیاز و سوخت خودروها و مولدها را به صورت مستمرکنترل نمودند‌.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یادآور شد: تمامی مدیران و مسئولان بهره برداری مدیریت های توزیع نیروی برق در شهرستان ها در محل خدمت خود حضور داشته و اطلاع رسانی به موقع خاموشی به ویژه در روزهای برگزاری آزمون را به مرکز کنترل و هدایت شبکه انجام دادند.