تامین برق پایدار آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی

معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان خبر داد. مهندس محمد مرادی، گفت: با توجه به حساسیت آزمون کنکور امسال و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، نیروهای فنی و اجرایی ۱۲شهرستان استان در حالت […]

معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان خبر داد.

مهندس محمد مرادی، گفت: با توجه به حساسیت آزمون کنکور امسال و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، نیروهای فنی و اجرایی ۱۲شهرستان استان در حالت آماده باش هستند، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

وی با بیان این که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، تاکید کرد: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه و همزمانی موضوع با گرمای هوا و به تبع آن افزایش نیاز به مدیریت مصرف با توجه به محدودیتهای تولید برق در کشور تمهیدات لازم برای بروز حداقل خاموشی ها و تامین برق پایدار برای حوزه های امتحانی اتخاذ شده است.

مهندس مرادی اضافه کرد: به مسوولان برگزاری آزمون سراسری در شهرستان ها توصیه شده است تا مولد اضطراری برق در محلهای برگزاری کنکور پیش بینی و نصب کنند.

معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی همچنین با بیان اینکه چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل شده است، افزود:این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است.