مشارکت برای بهره‌برداری از آب شرب پایدار

تامین آب پایدار روستاهای آرادان با همکاری خیرین

محمد طاهری، مدیرعامل آب و فاضلاب استان ۷ شهریو ماه در آیین افتتاح این پژوه اظهار کرد: با افتتاح چاه رستم آباد، جمعیتی حدود سه هزار نفر از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

به گزارش برقآب، منتشر شدن خبر تامین آب پایدار چند روستای آرادان با مشارکت یکی از خیرین، تحت عنوان “مدیرعامل آب و فاضلاب استان از تامین آب پایدار چند روستای آرادان با مشارکت یک از خیرین خبر داد”، این گزارش را در چهار حوزه مهم پوشش می‌دهد.

بخش اول گزارش در مورد تلاش‌های مدیرعامل آب و فاضلاب استان برای تامین آب پایدار در روستاهای آرادان است. این تلاشات به همراه مشارکت یک خیرین خاص، منجر به افتتاح چاه رستم آباد شده است. ادعای مدیرعامل آب و فاضلاب استان درباره بهره‌برداری حدود سه هزار نفر از آب شرب پایدار از این چاه ذکر شده است. همچنین، مقاله درباره ظرفیت خروجی آب این چاه بالغ بر ۱۲.۵ لیتر در ثانیه اطلاعاتی را ارائه می‌دهد و هزینه بالغ بر ۵ میلیارد تومان صرف این پروژه شده است.

بخش دوم گزارش ، تعداد روستاهایی را که از این پروژه بهره‌مند می‌شوند، معرفی می‌کند. مدیرعامل آبفای استان سمنان اعلام کرده است که روستاهای یاتری سفلا، حسین آباد، ده سلطان، دولت آباد و رستم آباد از این طریق به آب شرب پایدار دست خواهند یافت.

بخش سوم گزارش به تصریحات استاندار سمنان می‌پردازد. استاندار در آیین افتتاح این پروژه، دومین پروژه آبرسانی در رستم آباد را به بهره برداری رسانده است. او همچنین بر همکاری و مشارکت خیرین در این طرح تاکید کرده و آن‌ها را به عنوان شریکان در ثواب استفاده مردم از آب شرب سالم و پایدار برشمرده است. به علاوه، مقاله از تقدیر استاندار نسبت به خیر خواهان این طرح یاد می‌کند و آن را باقیات الصالحاتی می‌داند که در زندگی او باقی خواهد ماند.

بخش چهارم گزارش به تحقق دیگر پروژه‌ها در این منطقه می‌پردازد. کارخانه هوم فاین” هلدینگ نوین پیوست پاسارگاد، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی خادم الرضا(ع) در مسیر گرمسار_ دهنمک، فاز اول مجتمع تولید گوشت مرغ اُرُد ماکیان پارسه آرادان و دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این منطقه نیز معرفی می‌شوند.