مديركل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نیرو خبر داد:

تامین آب شرب خرم‌آباد به مشکل خورد

مديركل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نیرو با اشاره به پیشرفت عملیات اصلاح لوله‌گذاری در خرم‌آباد برای رفع کدورت آب شرب، گفت: پرسنل آب و فاضلاب لرستان در حال برقراری اتصال آب چاه و تصفیه‌خانه برای تامین آب شرب هموطنان در این ناحیه هستند و انتظار می‌رود این فرآیند تا پایان وقت امروز به اتمام برسد.

به گزارش برقآب، سید اعتضاد مقیمی به تشریح عملیات اصلاح آب در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بارندگی‌های اخیر در لرستان موجب کدورت آب چشمه‌ها و مشکلاتی در تامین آب شرب مردم خرم‌آباد شد که با پیگیری‌های صورت گرفته فرآیند بهبود آب شرب شهروندان این منطقه تا پایان وقت امروز برطرف می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه تامین آب شرب ۲۰ درصد شهر خرم‌آباد دچار کدورت شده است، افزود: با اقدامات صورت گرفته به منظور اصلاح لوله‌گذاری برای انتقال آب از چاه و تصفیه‌خانه، این مشکل به زودی مرتفع می‌شود.

وی ادامه داد: آب شرب مردم این منطقه از طریق چشمه تامین می‌شد که به دلایل مختلف دچار کدورت شده است، بر همین اساس همکاران ما اتصال آب چشمه را قطع کرده و در حال لوله‌گذاری برای اتصال آب چاه و تصفیه‌خانه به منظور تامین آب شرب هموطنان در این منطقه هستند.

مقیمی خاطرنشان کرد: در منطقه پشت بازار خرم آباد اصلاحات لوله‌گذاری برای اتصال به خط تصفیه‌خانه در حال انجام است و انتظار می‌رود تا پایان وقت امروز این عملیات پایان یابد.