تامین آب شرب بهداشتی شهرک خبوشان فاروج

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، ساکنین شهرک خبوشان در شهرستان فاروج از آب شرب بهداشتی بهره مند شدند. عباس دارابی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج با بیان این خبر گفت: ساخت منازل شهرک خبوشان که جزء مجتمع سه روستایی کلاته خواجه ها شامل روستاهای خواجه ها، خبوشان […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، ساکنین شهرک خبوشان در شهرستان فاروج از آب شرب بهداشتی بهره مند شدند.

عباس دارابی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج با بیان این خبر گفت: ساخت منازل شهرک خبوشان که جزء مجتمع سه روستایی کلاته خواجه ها شامل روستاهای خواجه ها، خبوشان و نجف آباد می باشد، با واگذاری زمین توسط بنیاد مسکن در سال ۹۵ آغاز گردید و بدلیل خارج از محدوده بودن، در ارائه خدمات آب شرب به این شهرک با چالشهایی مواجه بود.

وی افزود: پیگیری ها جهت رفع موانع و مشکلات ادامه یافت و با تلاش پرسنل آب و فاضلاب شهرستان فاروج و همیاری و همکاری هایی که از سوی دهیاری و ساکنین این شهرک انجام شد، توانستیم موانع را برطرف و در شهریور ماه سال جاری با اجرای ۴۲۵متر خط انتقال، آب شرب را به این شهرک برسانیم و در حال حاضر نصب انشعابات آب در این شهرک آغاز شده و ساکنین این شهرک می توانند برای خرید انشعاب آب اقدام نمایند.

شایان ذکر است که در حال حاضر ۲۰ خانوار در شهرک خبوشان ساکن هستند که در افق طرح آبرسانی، تا ۵۰ خانوار نیز افزایش خواهد یافت.