معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

تأمین روشنایی موکب‌های اربعین حسینی با نصب بیش از ۲ کیلومتر شبکه در همدان

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تأمین روشنایی موکب‌های اربعین حسینی با نصب 2 هزار و 420 متر شبکه در همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حمید طهماسبی‌خو با اشاره به اقدامات انجام شده برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان همدان در مسیر زائران اربعین حسینی قرار دارد، اصلاح و بهینه روشنایی معابر اصلی در راستای خدمت‌رسانی به زائران اجرایی شد.

وی افزود: در گردنه اسدآباد نیز که در مسیر زائران قرار دارد، پنج دستگاه ترانسفورماتور برای تأمین روشنایی جاده‌ای نصب شد.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه برق مورد نیاز موکب‌های سراسر استان تامین شده است، تصریح کرد: در راستای برق‌رسانی به موکب‎ها ۲ هزار و ۴۲۰ متر کابل‌کشی صورت گرفت که در شهرستان بهار ۳۰۰ متر نیز به صورت کابل خودنگهدار اجرایی شد.

وی نصب ۱۲۲ دستگاه پرژکتور و ۹۱ عدد چراغ را از دیگر اقدامات اجرایی برای تأمین روشنایی موکب‌ها و محوطه اطراف آنها برشمرد و گفت: در شهرستان نهاوند ۱۵ اصله پایه روشنایی اطراف موکب‌ها برای رفاه زائران اصلاح و در شهرستان اسدآباد نیز ۷ اصله پایه جدید برای روشنایی ورودی موکب بین راهی بزرگراه کربلا نصب شد.

طهماسبی با اشاره به سرویس و اصلاح شبکه روشنایی بلوار سردار شهید همدانی، بلوار آیت الله نجفی و بلوار ارتش و تقاطع غیر همسطح غدیر و شهید قهاری عنوان کرد: گروه‌های برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به صورت مرتب برای تامین برق موکب‌ها در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی گفت: ۱۱ نفر از کارکنان این شرکت، به صورت نوبتی به مرز مهران اعزام می‌شوند تا در ستاد عتبات وزارت نیرو به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: همچنین طی یک هفته اخیر از ۱۷ شهریور ماه بیش از ۶۰۰ قالب یخ هر شب برای استفاده زائران حسینی به مرز خسروی و مهران ارسال می‌شود.

وی تاکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به عنوان یک شرکت خدمات‌رسان، در ایام اربعین حسینی در کنار زائران اباعبدالله الحسین (ع) بوده و زائران گرامی می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۱ و همچنین اپلیکیشن برق من، موارد مرتبط با موضوع برق را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/