تأمین برق پایدار ۴۷ حوزه آزمون سراسری ۱۴۰۰

تمهیدات شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار ۴۷ حوزه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در مشهد مقدس تشریح شد. به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس عباس آذری معاون بهره برداری و نگهداشت توزیع برق مشهد و سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار برای […]

تمهیدات شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار ۴۷ حوزه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در مشهد مقدس تشریح شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس عباس آذری معاون بهره برداری و نگهداشت توزیع برق مشهد و سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار برای ۵۳ هزار نفر داوطلب آزمون سراسری در ۴۷ حوزه شهر مشهد که در روزهای ۹-۱۰-۱۱ و ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در روزهای برگزاری آزمون، قطع برق و خاموشی اعمال نخواهد شد و نیروهای عملیاتی و کشیک در قالب گروه های مختلف در امورهای بهره برداری، امورهای نگهداشت شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط مناطق شرق و غرب متشکل از ۲۵۰ نفر آماده خدمت خواهند بود.

مهندس آذری بازدید از محل برگزاری آزمون و مسیر تغذیه حوزه ها در روزهای قبل از آزمون را از برنامه های این شرکت عنوان کرد و گفت: کنترل و پایش شبکه و عدم اعمال هرگونه وقفه با برنامه به مشترکین و آماده به کار بودن ۳۶ مولد اضطراری امورهای بهره برداری شرق و غرب به همراه راهبران مربوطه و استقرار آنها در مکان های از پیش تعریف شده از دیگر برنامه هاست.

وی گفت: در حوزه های برگزار کننده آزمون که دارای سیستم برق اضطراری می باشند، مولدین آنها توسط گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق مشهد مورد ارزیابی قرار گرفته است ضمن اینکه گروه های تعمیرات اضطراری امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه فشار ضعیف منطقه غرب نیز آماده بکار می باشند.

مهندس آذری از آماده به کار بودن جرثقیل های امورها و همچنین کنترل و پایش سیستم اتوماسیون فیدرهای مسیر تغذیه حوزه های آزمون توسط امور اتوماسیون و هوشمندسازی خبر داد و گفت: تمامی نیروها ضمن حفظ نظم و انضباط همواره تمامی موازین ایمنی و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت خواهند کرد و با توجه به حساسیت های موردنظر تمام تلاش بر این است که هیچ گونه مشکلی برای تأمین برق حوزه های آزمون بوجود نیاید.