مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد:

۸۵۰هزار مشترک خانگی در فارس مشمول پاداش صرفه‌جویی مصرف برق می شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال جاری در حدود848 هزار مشترک خانگی در محدوده شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مشمول طرح پاداش صرفه‌جویی مصرف برق خواهند بود.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال جاری در حدود۸۴۸ هزار مشترک خانگی در محدوده شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مشمول طرح پاداش صرفه‌جویی مصرف برق خواهند بود.
حمیدرضا کریمی فرد تعداد مشترکان خانگی استان فارس را ۸۴۹۳۵۴ مشترک اعلام کرد و بیان داشت: این تعداد مشترک در حدود ۴۲ درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می دهند.
وی موفقیت حاصل شده در گذر از پیک بار تابستان سال گذشته را حاصل همراهی و مشارکت مردم، تلاش کارکنان صنعت برق استان و اطلاع رسانی به موقع و همراهی همیشگی اصحاب رسانه دانست و اضافه کرد: خوشبختانه رسانه‌ها و کلیه مشترکان در بخش های مختلف به ویژه مشترکان خانگی در اجرای برنامه های پاسخگویی بار همکاری خوبی داشتند که امیدواریم همچنان این تعامل و مشارکت برای گذر از پیک بار سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۵۸۸ هزار مشترک خانگی خوش مصرف مشمول دریافت پاداش شدند، اظهار داشت: به این تعداد مشترک خوش مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیش از۹۴ میلیارد تومان پاداش پرداخت شد.
کریمی فرد با اشاره به اینکه امسال هم برای بخش خانگی پاداش ۲۰ برابری به ازای صرفه‌جویی پیش‌بینی شده است گفت: مشترکان برق خانگی در مناطق غیرگرمسیری می توانند با رعایت راهکارهای ساده نظیر: استفاده از دورکند کولرهای آبی و خاموش کردن لامپ های اضافی و کاهش مصرف تا ۱۰۰ کیلو وات ساعت و در مناطق گرمسیر با خاموش کردن یک کولرگازی اضافی و تنظیم دمای کولر ها بر روی ۲۴ درجه (دمای آسایش) مصرف خود را کاهش داده و ماهیانه پاداش دریافت کنند.
وی ابراز امیدواری نمود با همکاری و همراهی موثر تمامی مشترکان استان در بخش‌های مختلف، بتوانیم از پیک بارتابستان همچون سال های گذشته با موفقیت عبور نماییم.