بیش از ۲۳۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد

طی شش ماه نخست سال جاری ،231 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد.

طی شش ماه نخست سال جاری ،۲۳۱ فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد.
به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان ، علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت: با وجود اینکه تابستان سال جاری ،شاهد یکی از گرم ترین فصول در طی سالهای اخیر بودیم، با تلاش همکاران شرکت آبفا کرمان در اقصی نقاط استان و همکاری خوب مشترکین،توانستیم با کمترین چالش از روزهای گرم عبور کنیم . در روزهایی که مصرف آب به شدت افزایش می یابد قدر نعمت آب بیشتر دانسته می شود و اهمیت حفاظت از آن بیش از پیش آشکار می شود.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان یکی از راه‌های جلوگیری از هدررفت آب شرب را جمع آوری انشعاب غیر مجاز آب عنوان کرد و افزود: استفاده غیرمجاز از آب شرب هم از نظر اخلاقی، قانون و هم از نظر شرعی دارای اشکال است و نباید اجازه دهیم که افراد سودجو و فرصت طلب از منابع آب شرب مردم برای مصرف غیرمجاز استفاده کنند.
وی افزود: در همین راستا ،طی شش ماه نخست سال جاری ۴۶۸ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان عنبرآباد شناسایی شد که از این تعداد ۲۳۱ فقره پس از طی مراحل قانونی به مجاز تبدیل و مابقی قطع و جمع آوری شد .
عبدیان در ادامه گفت: همچنین طی مدت زمان مذکور به منظور فراهم نمودن شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و همچنین جلوگیری از هدررفت آب و کاهش اثرات منفی آن بر تاسیسات آبرسانی، ۳۹۴ دستگاه کنتور خراب در این شهرستان تعویض شد.