۲۶هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر شهر اهواز بهینه سازی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور کمک به زیبایی مبلمان شهری و افزایش ضریب امنیت عمومی بیش از ۲۶هزار دستگاه کله چراغ روشنایی در سطح کلانشهر اهواز با اعتبار ۳۶۶ میلیون ریال بهینه سازی، اورهال و تعویض شد.

به گزارش برقآب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور کمک به زیبایی مبلمان شهری و افزایش ضریب امنیت عمومی بیش از ۲۶هزار دستگاه کله چراغ روشنایی در سطح کلانشهر اهواز با اعتبار ۳۶۶ میلیون ریال بهینه سازی، اورهال و تعویض شد.

عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و حضور مسافران نوروزی در کلانشهر اهواز اظهارکرد: با توجه به شرایط آب و هوائی گرم منطقه و اهمیت استفاده از خنکی شب برای تفریح و سفرهای درون شهری مردم و همچنین ضرورت کمک به ارتقای سطح امنیت معابر، توجه به بهبود شبکه روشنائی معابر با حفظ پروتکلهای زیست محیطی و توجه به زیباسازی مبلمان شهری همواره در دستور کار قراردارد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب در حال انجام هوشمند سازی شبکه روشنایی معابر کلانشهر اهواز می باشد که امکان فرمان پذیری و کنترل پذیری شدت و میزان نور در مکان‌ و زمانهای مختلف به منظور مدیریت مصرف و متناسب با نیاز را فراهم نموده و در طراحی جدید به این مساله توجه جدی نشان داده شده است. این ۲۶هزار دستگاه چراغ روشنایی هم نمونه ای از این اقدامات بوده.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۶۲۰هزار مشترک و ۱۶۶هزار چراغ روشنایی معابر دارد.