مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

بیش از یک میلیون تماس با مرکز ارتباط با مشتریان آبفای زنجان در یک سال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سالی که گذشت بیش از یک میلیون و 313 هزار تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا استان زنجان برقرار شده است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: از تعداد کل تماس های ورودی به مرکز ارتباط با مشتریان طی یک سال گذشته، بیش از یک میلیون و ۳۰۳ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ و مابقی با سایر شماره های مرکز مپرا برقرار شده است.

وی افزود: بیشترین علت تماس با این مرکز به ترتیب مربوط به قطعی آب ، افت فشار و اعلام شکستگی و پیگیری از سوی مشترکین بوده است.

جزء قاسمی اضافه کرد: تماس های پاسخگویی شده توسط کارشناسان مپرا در سال گذشته نیز بالغ بر ۱۴۶ هزار تماس بوده و باقی تماس ها توسط سامانه های گویای شرکت پاسخگویی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: تماس برای پرداخت قبوض و دریافت خدمات، درخواست های صوتی مشترکین و شرکت در نظرسنجی های شرکت به ترتیب دیگر موضوعاتی است که بیشترین تعداد تماس ها را به خود اختصاص می دهند.

جزء قاسمی تصریح کرد: خرید انشعاب، دریافت خدمات فاضلاب، اخذ مشاوره، درخواست های امور مشترکین و بررسی کیفیت آب از جمله دیگر زمینه های خدمت رسانی در مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است که به مشترکین ارائه می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با فراگیری ویروس کرونا و ضرورت بروزرسانی خدمات به مشترکین، شرکت آب و فاضلاب استان زنجان موفق شد در کوتاه ترین زمان، تمامی خدمات خود را بصورت غیر حضوری و در بستر تلفن، اینترنت و پیامک ارائه نماید.