بیانیه ای به مناسبت ۹دی

نهم دیماه سال ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگاراست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولايت و مردم بصير و انقلابي ايران براي خاموش کردن فتنه هاي داخلي و توطئه هاي خارجي بودند.

بیانیه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به مناسبت ۹دی

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی؛ حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.
حضور بارز و فعال جوانان و نوجوانان در خلق حماسه نهم دی،آن حماسه را بی‌بدیل و ماندگار کرد و نشان داد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جنگ نرم و چالش‌های پیچیده دشمنان قسم‌خورده، از سرمایه‌های عظیم اجتماعی و پایگاه‌های رفیع مردمی برگرفته از همان شور و حرارت و احساس هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برخوردار است.
کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در کنار تمامی مردم هوشیار و حماسه ساز، ضمن تجلیل از این حرکت هوشمندانه مردمی و این برگ پر افتخار تاریخ انقلاب، اعلام می دارند که با توکل بر ایزد منان وتجدید میثاق با آرمانهای والای شهدا و امام شهیدان همچنان آگاه و بیدار در صحنه خواهند ماند وبا تبعیت از ولایت فقیه همواره درحراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تلاش می کنند.