مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان؛

بهینه سازی شبکه برق سمنان : ۹۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان؛ 919 هزار و 600 میلیارد ریال برای بهینه سازی شبکه برق استان سمنان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان این که کارکنان صنعت توزیع برق بی وقفه برای ارائه خدمات در استان تلاش می کنند گفت: ۴۶۴هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال صرف بهینه سازی شبکه برق استان شده است.
سید محمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی، به مناسبت دهم اردیبهشت روز صنعت برق ضمن بیان اینکه انرژی امروزه نقش بسزایی در اقتصاد استان دارد و به طور خاص در استان فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال اثرگذار است ابراز داشت: برای پاسخگویی به نیاز استان طی سال گذشته ۹۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال صرف توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در بخش هوایی و زمینی شده است.
وی ضمن یادآوری اینکه برق از اساسی‌ترین اولویت های تولید است بیان داشت: سرانه مصرف برق را می توان یکی از شاخص های توسعه یافتگی و ترازوی پیشرفت هر انسان محسوب کرد که بر همین اساس سرمایه گذاری انجام شده در این بخش در راستای پاسخگویی به نیازهای آینده و آینده نگری صنعت توزیع برق صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق با بیان اینکه سرانه خاموشی هر مشترک در سال گذشته حدود ۸۵/۰ دقیقه در روز به ازای هر مشترک بوده است اضافه کرد: به لحاظ اینکه استان سمنان از جمله استان هایی در کشور است که تعرفه صنعتی و کشاورزی در آن اهمیت بالایی دارد، کیفیت برق توجه خاصی را می طلبد و این مهم در طراحی و بهره برداری از شبکه های توزیع برق به دقت رعایت می شود.
حسینی نژاد با بیان اینکه سمنان در زمینه کاهش تلفات برق جز استان های ممتاز کشور قرار دارد و عدد آن حدود ۷۵/۶ درصد است اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۲۴ خدمت مورد نیاز جامعه به صورت غیرحضوری و از یک درگاه وب سایت و اپلیکیشن برق من انجام می‌شود تا امکان خدمت‌رسانی بیشتر در راستای تکریم ارباب رجوع فراهم شود.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط تولید برق در کشور و عدم ناترازی تولید و مصرف امسال نیز مانند سنوات گذشته مدیریت مصرف برق از سوی تمامی مشترکین مورد انتظار است و این شرکت تمام سعی خود را به کار می‌گیرد که با برنامه ریزی، کمترین میزان مدیریت بار را در شبکه اعمال نماید.
حسینی نژاد خاطرنشان کرد: کارکنان این شرکت بدون وقفه و مستمر برای تامین برق تمامی مشترکین استان تلاش می‌کنند و از همکاری تمامی مردم استان که سال گذشته حدود ۳۸۲۸۳ مگاوات صرفه جویی در مصرف را داشته اند تقدیر و تشکر می نمایم.