بهره برداری از ۱۹۸ طرح صنعت آب و برق در هفته دولت در استان قزوین

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از ۱۹۸ طرح صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر ۴۰۷ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان قزوین آغاز شد. یدالله ملکی در خصوص افتتاح طرح های ویژه صنعت آب و برق در هفته دولت اظهارداشت: به مناسبت گرامیداشت یاد شهیدان […]

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از ۱۹۸ طرح صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر ۴۰۷ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان قزوین آغاز شد.

یدالله ملکی در خصوص افتتاح طرح های ویژه صنعت آب و برق در هفته دولت اظهارداشت: به مناسبت گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر همه ساله همکاران ما در صنعت آب و برق نیز در کنار سایر خدمتگزاران طرح های زیربنایی و عمرانی مختلفی را آماده افتتاح می کنند که این خدمات می تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: امسال در هفته دولت ۱۹۷ طرح صنعت آب وبرق در استان به مرحله بهره برداری رسید و شهروندان از طرح های زیربنایی و آبرسانی و برق رسانی برخوردار شدند.

ملکی افزود: شرکت برق منطقه ای زنجان ۱۰ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در این هفته افتتاح کرد.

وی یادآورشد: همچنین از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ۱۶۶ پروژه با ۲۹ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان قزوین تصریح کرد: شرکت آبفای استان قزوین با اختصاص ۲۲۸ میلیارد تومان بیش از ۲۱ پروژه را افتتاح کرد که با اجرای این طرح ها ۲۱ هزار خانوار از خدمات آب و فاضلاب برخوردار شدند.

وی گفت: ۵ پروژه یاد شده در شهرها و ۱۶ پروژه نیز در روستاها اجرا شده است.

ملکی اظهارداشت: اجرای طرح های آب و برق می تواند رفاه مردم را بالا برده و سطح رضایت مندی آنها را نیز افزایش دهد.