بهره برداری از ۱۶ طرح برق رسانی در خراسان رضوی

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت از ۱۶ طرح برق رسانی به روستاهای بدون برق، ساکنین عشایر و معابر روستایی بهره برداری شد. حسن کریم پور افزود: همزمان با هفته دولت طرح برق رسانی به روستاهای بدون برق “طرسک و شاطه” از توابع شهرستان جغتای، […]

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت از ۱۶ طرح برق رسانی به روستاهای بدون برق، ساکنین عشایر و معابر روستایی بهره برداری شد.

حسن کریم پور افزود: همزمان با هفته دولت طرح برق رسانی به روستاهای بدون برق “طرسک و شاطه” از توابع شهرستان جغتای، “قزلی و خواجه گرداب و بیجیرک” از توابع شهرستان چناران، “سوسناری علیا” از توابع شهرستان بجستان، “نیشابورک” از توابع شهرستان کلات، “برگیش و عراقی و اطارچی” از توابع شهرستان قوچان، “کلاته حاج حسن” از توابع شهرستان نیشابور ، “دوغ آباد” از توابع شهرستان بردسکن ، “کاریزی” از توابع شهرستان فیروزه ، “قصر” از توابع شهرستان فریمان مجموعا با اعتبار ?? میلیارد و ??? میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی اظهار داشت: همچنین در این هفته طرح تامین برق خانوارهای عشایری کوچ رو از طریق واگذاری سامانه قابل حمل خورشیدی به یکهزار خانوار عشایر استان با هزینه ۹۰ میلیارد ریال رونمایی شد.
وی بهره برداری از طرح نصب سه هزار دستگاه چراغ “ال ای دی” روشنایی معابر در روستاهای تابعه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال را از دیگر طرحهای برق رسانی در هفته دولت برشمرد.
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت عملیات برق رسانی به روستای “چاه طاقی” از طریق احداث شبکه سراسری در شهرستان گناباد در مجموع با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال آغاز شد.
کریم پور همچنین از آغاز عملیات اجرایی برق رسانی به روستاهای “ریزآب محمد جعفر” از توابع شهرستان بردسکن، “کاسک” از توابع شهرستان چناران، “چاه کبوتری” از توابع شهرستان فریمان، “بنگ” از توابع شهرستان داورزن، “صدرآباد” از توابع شهرستان خوشاب، “جهانگیر سفلی و آرتینج” از توابع شهرستان سرخس، “کلاته مغری” از توابع شهرستان بجستان در مجموع با اعتبار ?? میلیارد و ??? میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.