بهره برداری از ۱۲ پروژه توزیع برق تفرش در هفته دولت

همزمان با هفته دولت، ۱۲پروژه توزیع برق شهرستان تفرش با اعتباری بالغ بر ۱۲۸میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی آغاز شد.

به گزارش برقآب، هفته دولت در کشور ایران همزمان با هفته دولت استانداری مرکزی آغاز شد و ۱۲ پروژه توزیع برق شهرستان تفرش با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال در این زمان به بهره برداری رسید. استاندار مرکزی در آیین افتتاح این طرح ها بیان کرد که هفته دولت به عنوان یک فرصت مناسب برای معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون است.

یکی از پروژه های افتتاح شده اجرای رینگ فیدر فشار متوسط بود که طبق آن شبکه های فرسوده در پنج روستا نوسازی شدند. این تغییرات باعث بهبود عملکرد شبکه برق در این مناطق و بهره برداری بهتر از برق شده است. همچنین، احداث شبکه روشنایی معابر خیابان اوقاف تفرش و جابجایی دو دستگاه پست برق هوایی به مرکز ثقل بار شهرک امام خمینی ره نیز به عنوان دو پروژه دیگر در این هفته مورد افتتاح قرار گرفتند.

در ادامه، نوسازی پست زمینی عمومی کلینیک تفرش و تعمیر و نگهداری ۲۵ کیلومتر از خطوط فشار متوسط شهرستان نیز به عنوان دو پروژه دیگر در هفته دولت مطرح شدند. این تغییرات و بهبودهای در زیرساخت های برق در شهرستان تفرش، عملکرد بهتر سیستم برق را به همراه داشته و به شهروندان این منطقه امکان استفاده بهتر و پایداری در تامین برق را فراهم کرده است.

برق نقش مهمی در زندگی روزمره انسانها و در تولید و چرخش چرخ صنایع و کشاورزی دارد. از این رو، توسعه و بهبود زیرساخت های توزیع برق در مناطق مختلف کشور بسیار حائز اهمیت است و پروژه های افتتاح شده در هفته دولت تفرش نیز یک قدم مثبت در این راستا بوده است.