همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از پروژه های مهم برق رسانی با اعتبار ۴۰۰۰ میلیارد ریال در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: پروژه های برق رسانی استان اردبیل در هفته دولت سالجاری با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری می رسد.

گزارش برقآب، در مورد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و پروژه های برق رسانی در این استان است. در ابتدا به اهمیت پروژه های برق رسانی در هفته دولت سال جاری با اعتبار بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد ریال در سطح استان پرداخته می شود. سپس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، حسین قدیمی، به ارتباط این پروژه ها با دو شهید بزرگوار، “رجایی و باهنر” و نقش آنها در رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اشاره می کند. او با تاکید بر اهمیت وحدت و همدلی، عنوان می کند که با فعالیت بی وقفه و شبانه روزی خادمان صنعت برق استان، برق مطمئن و پایدار به مردم اردبیل ارائه می شود.

در قسمت بعدی، مدیرعامل به پروژه های برق رسانی استان اردبیل در هفته دولت سال جاری اشاره می کند. او به برخی از این پروژه ها اشاره می کند که شامل اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری، تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی، فیدرهای جدید و توسعه شبکه های ۲۰ کیلو ولت و استفاده از تجهیزات با فن آوری های جدید است. همچنین، او به نصب چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی، نیرو رسانی به صنایع مختلف و طرحهای کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار نیز اشاره می کند.

در ادامه گزارش ، مدیرعامل به نصب کنتورهای هوشمند برق و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی و برق رسانی به سه روستا بی برق در مشگین شهر و همچنین ارزیابی اقتصادی و توسعه پروژه ها می پردازد. او موردی که از مزایای این پروژه ها نام برده، افزایش رضایتمندی مردم و تامین برق مطمئن برای آنها است.

در نهایت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل آرزو می کند که با اراده و اعتقاد راسخ خادمان این صنعت، رشد و پیشرفت روز افزون در سال مهار تورم و رشد تولید محقق شود و مردم اردبیل بهره مندی مستدام از برق را تجربه کنند.