بهره برداری از پروژه های شرکت توزیع برق استان اصفهان در هفته دولت ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به پروژه های این شرکت گفت: در سطح ۲۳ شهرستان استان و در محدوده ای بالغ بر ۹۱ هزار کیلومتر مربع وظیفه برق رسانی و تامین برق پایدار به مشترکین سطح استان را برعهده دارد و در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا هفته دولت بالغ […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به پروژه های این شرکت گفت: در سطح ۲۳ شهرستان استان و در محدوده ای بالغ بر ۹۱ هزار کیلومتر مربع وظیفه برق رسانی و تامین برق پایدار به مشترکین سطح استان را برعهده دارد و در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا هفته دولت بالغ بر ۱۸ هزار متقاضی جدید را برق رسانی کرده است . مهندس حمید علاقمندان گفت: در این راستا و با توجه به محدودیت های موجود جهت تامین برق همچنین افزایش پیک مصرف برق مشترکین و بار شبکه، تلاش همکاران و مجموعه مدیریت شرکت توزیع برق استان ،این بوده است که کمترین میزان خاموشی را به مشترکین اعمال نماید.
علاقمندان ادامه داد : این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۰۰۰۰ درخواست رفع خاموشی روشنایی معابر را با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال مرتفع نموده است.
همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۰۰ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده که عمدتاً در شهرستانهای خمینی شهر، فلاورجان و نجف آباد اجرا گردیده است.
علاقمندان گفت: از عمده پروژه های اجرا شده از ابتدای سال ۱۴۰۰ می توان به اجرای ۳۰ پروژه رفع ضعف ولتاژ در سطح استان که عمدتاً در شهرستان‌های کاشان ، آران و بیدگل و برخوار انجام شده اند، اشاره نمود. مدیرعامل شرکت افزود: این پروژه ها بالغ بر یکصد میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت توزیع برق استان را تخصیص داده است. وی گفت: از ابتدای سال در بیش از ۳۵ نقطه در شبکه های فشار متوسط، کلیدهای قطع و وصل با قابلیت کنترل از راه دور جهت کاهش میزان خاموشی ها و افزایش قابلیت مانور نصب گردیده که هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد در بر داشته است.

معاون برنامه ریزی شرکت نیز با اشاره به پروژه های روستایی افزود: از دیگر پروژه های اجرا شده از ابتدای سال نیز می‌توان به اصلاح و بهینه سازی حدود ۶۰ روستا در سطح استان در قالب موافقتنامه عوارض برق روستایی طرح جهادی بهارستان اشاره نمود که تاکنون یکصد میلیارد ریال از این محل صرف گردیده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است ۲۴۵ روستا به صورت کلی اصلاح و بهینه سازی گردد. روستایی ادامه داد: پروژه های فعال شرکت از ابتدای سال تاکنون شامل توسعه و تعمیرات شبکه سرویس پست های هوایی و زمینی می باشد که تا هفته دولت حدود ۱۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف توسعه یافته و بالغ بر یکصد کیلومتر از شبکه های هوایی و زمینی شرکت تعمیرات انجام گردیده است و بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت توزیع استان را به خود تخصیص داده است.
رسول روستایی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون و در قالب اعتبارات عوارض برق تعداد ۶۳۵ دستگاه سلول خورشیدی قابل حمل جهت تامین برق عشایر استان و با هماهنگی عشایر استان توسط شرکت توزیع برق استان تامین و تحویل عشایر در شهرستانهای دهاقان ، سمیرم ، چادگان ، شهرضا و فریدونشهر گردیده و تا پایان سال نیز تعداد ۶۵۰ دستگاه دیگر تحویل می گردد. لازم به ذکر است ۹۰ درصد هزینه تامین سلول های خورشیدی توسط شرکت توانیر و مابقی توسط عشایر پرداخت گردیده است.

روستایی با اشاره به راه اندازی دولت الکترونیک در شرکت افزود: اقداماتی همچون:
-ارائه خدمات الکترونیک مصوب شرکت توانیر و شرکت توزیع در وب سایت شرکت برای کلیه ذینفعان(اعم از مشترکین، همکاران، پیمانکاران و …)
– پیاده سازی و استقرار اپلیکیشن برق من جهت ارائه خدمات الکترونیک در حوزه های خدمات مشترکین و بهره برداری به متقاضیان و مشترکین
– استفاده از دفاتر خدماتی جهت رفاه مردم
– برقراری ارتباط online با سازمان ثبت احوال، وزارت صمت، اداره پست و نظام مهندسی
– استفاده از سامانه پیامکی جهت تعامل با ذینفعان
– ارائه سامانه خاموشی ها در وب سایت شرکت با آدرس:
Out.epedc.ir
– راه اندازی مراکز پاسخگویی ۱۲۱ جهت اتفاقات برق و ۳۷۱۲۱ جهت خدمات فروش و پس از فروش

از جمله اقدامات این شرکت در راستای اجرای دولت الکترونیک است.

 

کسب رتبه اول در محور ارتباطات درون سازمانی در وزارت نیرو

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان نیز به کسب رتبه های برتر در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: در نشست سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور که ماه گذشته و بصورت ویدیو کنفرانس با حضور مدیران روابط عمومی، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ، شرکت برق منطقه ای اصفهان، سازمان آب منطقه ای اصفهان، شرکت توزیع برق اصفهان و شرکت توزیع برق استان اصفهان در سالن دوربان این شرکت برگزار شد ، از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان تقدیر شد.
مهندس امیر رمضانی افزود: در ارزیابی عملکرد روابط عمومی صنعت آب و برق استان اصفهان که توسط روابط عمومی وزارت نیرو انجام شد، در سه بخش انتشارات و مستندات، ارتباطات درون سازمانی و تبلیغات محیطی و رسانه حائز رتبه برتر شدیم و توانستیم لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان دریافت نماییم.
گفتنی است در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۲۷ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل “انتشارات و مستندسازی”، “ارتباط درون سازمانی”، “حضور در فضای مجازی”، “ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)”، “ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی”، “فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی”، “تبلیغات محیطی و رسانه‌ای”، “ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)”، “جشنواره و نمایشگاه”، “آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه”، “مدیریت و برنامه‌ریزی”، “پژوهش و افکارسنجی”، “نوآوری و خلاقیت” و “پویش #هرهفتهالفب_ایران” صورت گرفته است.
به گفته «صدیقه ببران» مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، در مرحله اول غربالگری و گزینش آثار که در شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو صورت گرفت، از تعداد ۲۹۹۵ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۱۸۹۸ اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. در داوری مرحله دوم نیز از میان این آثار که در گروه‌های تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت گرفت، در نهایت ۵۸۶ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و نهایتا آثار ۶۸ شرکت در ۱۴ محور حایز رتبه‌های برتر جشنواره سوم شدند.
در آیین پایانی این جشنواره که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد شرکت توزیع برق استان اصفهان توانست رتبه اول را در ارتباطات درون سازمانی از آن خود کند.

 

کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شهید رجایی

مهندس امیر رمضانی همچنین افزود:این شرکت برای سومین سال متوالی توانست در فرآیند ارزیابی عملکرد بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان موفق به  کسب” رتبه اول در مجموع شاخص های اختصاصی”  با کسب ۱۰۰۰ امتیاز این شاخص و ” رتبه دوم در مجموع شاخص‌های عمومی” با کسب ۹۵۷.۳ امتیاز شاخصهای عمومی در  بین تمامی ۶۴ دستگاه شرکت کننده در جشنواره گردد. رمضانی افزود:  همچنین در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی نیز توانستیم با ۱۹۵۷.۳ امتیاز ” رتبه دوم در تمامی گروه ها” را کسب نماییم که این رتبه ماحصل تلاش تمامی همکارانمان در شرکت توزیع برق استان اصفهان است.

وی همچنین گفت: از کارمندان نمونه دستگاهها نیز  تقدیر شد که مهندس قاسمعلی ناظری مدیر برق شهرستان اردستان نیز در فهرست کارمندان نمونه بود.