بهره برداری از پروژه های در دست اقدام شرکت برق منطقه ای سمنان در سال های آتی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد ریال

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در خبر سیمای مرکز استان سمنان ، عملکرد این شرکت طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تشریح کرد .

مهندس سید علی اکبر صباغ با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در بخش انتقال و فوق توزیع اظهار داشت : ۱۹ پروژه اصلاح و بهینه سازی در تمامی شهرهای استان با اعتباری معادل ۷۳۱۵۷ میلیون ریال و پروژه دو مداره کردن خط ۶۳ کیلوولت میامی کالپوش به طول ۸۰ کیلومتر و هزینه ای بالغ بر ۳۰۲۸۴۰ میلیون ریال در دهه مبارکه فجر به بهره برداری رسید.
مهندس صباغ با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساخت نیروگاه گازی مقیاس کوچک در شهرستان گرمسار گفت : دو نیروگاه در منطقه گرمسار توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری گردیده است که با بکارگیری دو مولد ۳ مگاواتی و یک مولد ۲ مگاواتی جمعاً ۸ مگاوات به ظرفیت تولید برق در استان اضافه گردیده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان، پروژه های در حال ساخت در بخش پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع را ۱۵ پروژه و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: بهره برداری از پروژه های فوق طی سال های آینده ، به رشد اقتصادی در استان کمک خواهد کرد.