بهره برداری از پروژه های توزیع برق استان زنجان با اعتبار۹۵۱ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ازافتتاح ۱۴۳۰ پروژه برق رسانی این شرکت به ارزش ۹۵۱میلیارد ریال همزمان با هفته دولت دراستان زنجان خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده مدیرعامل این شرکت ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت با اعلام اینکه این […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ازافتتاح ۱۴۳۰ پروژه برق رسانی این شرکت به ارزش ۹۵۱میلیارد ریال همزمان با هفته دولت دراستان زنجان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده مدیرعامل این شرکت ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت با اعلام اینکه این پروژه ها در بازه زمانی دهه فجر ۹۹تا ابتدای شهریور۱۴۰۰ اجرا شده اند گفت: پروژه های فوق در زمینه های تامین برق مشترکین جدیدواحد های صنعتی، کشاورزی، مراکز بهداشتی، آموزشی ودرمانی و نیز اصلاح و ساماندهی شبکه های توزیع برق  و احداث شبکه های توزیع برق جدید با بهره گیری از فناوری نوین و همچنین شبکه های روشنایی معابر شهری و روستایی با حضورمقامات ارشد استانی و شهرستانی در هفته جاری به صورت نمادین بهره برداری خواهد شد.

علیزاده بااشاره به بهره برداری از۱۴۳۰ پروژه به ارزش ۹۵۱میلیارد ریال افزود: از این تعداد۵۰۸ پروژه با اعتبار ۳۴۲میلیارد ریال در شهرستان زنجان، ۱۲۲پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵میلیاردریال در شهرستان ابهر و همچنین ۳۴۳پروژه با تخصیص اعتبار ۱۹۰میلیاردریال درشهرستان خدابنده به بهره‌برداری می رسد.

رییس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال ۱۰۲ پروژه با صرف اعتبار ۱۱۵میلیارد ریال در شهرستان خرمدره،۹۰  پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۹میلیارد ریال درشهرستان طارم وهمچنین ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۷۵میلیارد ریال در شهرستان ماهنشان افتتاح خواهد شد.

 گفتنی است همزمان با هفته دولت ۷۶ پروژه دیگر با اعتبار۳۷ میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه و ۶۲ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود به بهره برداری خواهدرسید.

وی با قدردانی از تلاش تک تک همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای این پروژه ها ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از آنها موجبات افزایش رضایتمندی هم استانی های عزیز از خدمت گزاران شرکت توزیع نیروی برق استان بیش از پیش فراهم گردد.