همزمان با هفته دولت کلید خورد:

بهره برداری از طرح های افزایش ظرفیت پست های تامین و انتقال برق شهرستان تنگستان بوشهر

همزمان با هفته دولت طرح افزایش ظرفیت پست 20/132 کیلوولت اهرم وکلید خانه 20 کیلوولت این شهرستان در استان بوشهر و طرح راه اندازی تجهیزات مخابراتی واسکادا ایستگاههای اهرم، تنگ ارم و توسعه کنگان در این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر ، این مراسم با حضور مهندس شجاعی پور مدیر امور برق بوشهر ، مهندس رنجبر مجری پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای فارس و مهندس تنگستانی معاون عمرانی فرمانداری تنگستان و جمعی از مسوولان محلی ترتیب یافت.
رنجبر مجری پست های فوق توزیع در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت نام شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت : طرح افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای این ایستگاه و توسعه کلیدخانه ۲۰ کیلوولت با ۳ فیدر خروجی انجام شده است. برای اجرای این طرح ها ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
این مقام مسوول اضافه کرد : تهیه،نصب وراه اندازی کلیه تجهیزات مخابراتی واسکادا نیز در حاشیه اجرای بهره برداری از طرح ها ی افزایش ظرفیت پست های تامین و انتقال برق شهرستان تنگستان بوشهر انجام شده است. اجرای این طرح هم حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.
معاون فرماندار تنگستان هم در حاشیه این مراسم با تقدیر از خدمات شرکت برق منطقه ای از افتتاح و آغاز ساخت طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه‌گذاری در هفته دولت خبر داد.
تنگستانی ، با اشاره به افتتاح و اجرایی طرح‌های هفته دولت در تنگستان، اظهار داشت: ۴۴ درصد به لحاظ تعداد و ۳۰۰ درصد به لحاظ میزان اعتبار پروژه‌های هفته دولت در تنگستان افزایش یافته است.
وی هفته دولت را فرصت مناسب برای تبیین و تجلی دستاوردهای دولت در عرصه‌های گوناگون دانست و بیان کرد: در هفته دولت سال جاری تعداد ۱۴۴ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۷۹۱ میلیارد تومان در تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
معاون فرماندار تنگستان با بیان اینکه ۱۵ پروژه هفته دولت در حوزه اقتصادی و ۱۲۹ پروژه عمرانی است گفت: پروژه‌ها فراگیری لازم در حوزه‌های متفاوت برق، آب ، گاز، بهداشت، ورزش، فرهنگی، نوسازی، کشاورزی، مخابرات ، جاده و راه، عمران روستایی و شهری، گردشگری و اقتصادی دارد و باعث توسعه و رضایت بیشتر مردم شهرستان شده است.